A Fogyasztóvédelmi Referens Egyesület „Az év fogyasztóvédelmi referense díj” pályázatának 2017. évi győztesei
2018. február 28-án átadták a Fogyasztóvédelmi Referens Egyesület (FORE) által 2017-ben meghirdetett „Az év fogyasztóvédelmi referense díj” pályázat elismeréseit.
A kereskedelmi kategóriában a díjat Hódosi Zoltán kapta, aki 15 éve dolgozik a REGIO Játékkereskedelmi Kft.-nél. 2014-ben önként jelentkezett a fogyasztóvédelmi referens képzésre, azzal a céllal, hogy a mindennapi rutinhoz speciális fogyasztóvédelmi tudást társítson. Ennek is köszönhető, hogy a REGIO-díjazott által vezetett pécsi áruházában, ahol tavaly 400 000 fogyasztó fordult meg és 110 000 vásárlást bonyolítottak le, 2017-ben nem volt fogyasztói panasz.
Az élelmiszer-előállító kategóriában a díjat Oldal Bálint, a BUNGE Növényolajipari Zrt. termékbiztonsági koordinátora kapta, aki 2014-től látja el a vállalkozásnál a fogyasztóvédelmi referensi feladatokat. A fogyasztói kommunikációs eljárást a vállalkozás a minőségügyi rendszerébe építette be, a fogyasztói panaszok, kérdések intézése osztályközi munkával a fogyasztóvédelmi referens koordinálása mellett történik.
A közműszolgáltatási kategóriában Galambosi Adrienn, az E.On Ügyfélszolgálati Kft. fogyasztóvédelmi referense vette át a díjat, aki a Panasziroda Fogyasztóvédelmi referens csoport tagjaként végzi a munkáját. Ennek során hozzájárul a fogyasztói ügyek intézésének fejlesztéséhez, visszajelzéseket adva a csoport többi tagjának.
Az év fogyasztóvédelmi referense 2017. évi Különdíjában részesült Lipsiczki Andrea, a Bauhaus Szakáruházak Kereskedelmi Bt. ügyfélszolgálati referense és Joó Tímea, a Szinga Sport Kft. ügyfélszolgálati munkatársa. Mindkettőjük erőssége, hogy fogyasztóvédelmi referensi feladataik ellátása során sikeresen adják át munkatársaiknak a megszerzett fogyasztóvédelmi ismereteiket, és céljuk a békéltető testülettel való jó kapcsolat kialakítása és fenntartása. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Megváltozott fogyasztói szokások, változó fogyasztóvédelmi szabályok
Az idei évkezdés a leárazásokon és az új kollekciókon túl…
Tovább olvasom >A fogyasztóvédelmi felelősségről szervezett online workshopot a GVH
Online workshop keretében vitatták meg a fogyasztóvédelmi felelősség legaktuálisabb kérdéseit…
Tovább olvasom >Még sosem volt annyi visszaélés a német boltokban, mint tavaly
A vásárlók rendszerint ráfizetnek a multik újabb és újabb trükkjeire,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Növényi alapú hab a tortán: RAMA Crema!
Kapucsínó, flat white, latte macchiato – selymesen krémes tejhab nélkül egytől…
Tovább olvasom >Megoldást nyújt egy magyar innováció a REPohár visszaváltási kihívásokra!
Nem túl régi a gyakorlat, hogy a fesztiválokon, szórakozóhelyeken, koncerteken…
Tovább olvasom >Pikok Pure saját márkás család a természetesség jegyében
A Lidl számára kiemelten fontos a vásárlói igények maximális kiszolgálása, melyet…
Tovább olvasom >