Fogyasztóvédelmi pont a West Endben
WestEnd Vevőkör kiötlői fontosnak tartják, hogy egységes, gyors, a fogyasztói bizalmat magas szinten kiszolgáló rendszert működtessenek, mely egy fejlettebb kereskedelmi kultúra megteremtésének részeként az egész országban példaértékű lehet.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi
Hatóság és a WestEnd City Center évek óta
tartó együttműködése, valamint hosszú
egyeztetései után 2008 nyarán megnyitotta a
WestEnd Vevőkör-t, a WestEnd fogyasztóvédelmi
pontját.
A WestEnd Vevőkör-ben
fogyasztóvédelmi és kereskedelmi ismeretekkel
rendelkező munkatársak dolgoznak, vezetőjük az NFH
korábbi szóvivő-helyettese, Siklósi Máté.
Feladatuk a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos törvények,
rendeletek és határozatok betartásának
figyelemmel követése, a vásárlók
tájékoztatása. Cél, hogy egységes
rendszer alakuljon ki a kifogások intézése
terén, ezért a WestEnd Vevőkör közvetít
az üzletek és a vásárlók között.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Grant Thornton felmérés: Rugalmasság és befogadó munkakörnyezet segíthet megtartani a számviteleseket
Nem csak a toborzás, a megtartás is komoly kihívásokat állít…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >