Fogyasztóvédelmi pont a West Endben
WestEnd Vevőkör kiötlői fontosnak tartják, hogy egységes, gyors, a fogyasztói bizalmat magas szinten kiszolgáló rendszert működtessenek, mely egy fejlettebb kereskedelmi kultúra megteremtésének részeként az egész országban példaértékű lehet.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi
Hatóság és a WestEnd City Center évek óta
tartó együttműködése, valamint hosszú
egyeztetései után 2008 nyarán megnyitotta a
WestEnd Vevőkör-t, a WestEnd fogyasztóvédelmi
pontját.
A WestEnd Vevőkör-ben
fogyasztóvédelmi és kereskedelmi ismeretekkel
rendelkező munkatársak dolgoznak, vezetőjük az NFH
korábbi szóvivő-helyettese, Siklósi Máté.
Feladatuk a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos törvények,
rendeletek és határozatok betartásának
figyelemmel követése, a vásárlók
tájékoztatása. Cél, hogy egységes
rendszer alakuljon ki a kifogások intézése
terén, ezért a WestEnd Vevőkör közvetít
az üzletek és a vásárlók között.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >