Fogyasztóvédelmi pont a West Endben
WestEnd Vevőkör kiötlői fontosnak tartják, hogy egységes, gyors, a fogyasztói bizalmat magas szinten kiszolgáló rendszert működtessenek, mely egy fejlettebb kereskedelmi kultúra megteremtésének részeként az egész országban példaértékű lehet.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi
Hatóság és a WestEnd City Center évek óta
tartó együttműködése, valamint hosszú
egyeztetései után 2008 nyarán megnyitotta a
WestEnd Vevőkör-t, a WestEnd fogyasztóvédelmi
pontját.
A WestEnd Vevőkör-ben
fogyasztóvédelmi és kereskedelmi ismeretekkel
rendelkező munkatársak dolgoznak, vezetőjük az NFH
korábbi szóvivő-helyettese, Siklósi Máté.
Feladatuk a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos törvények,
rendeletek és határozatok betartásának
figyelemmel követése, a vásárlók
tájékoztatása. Cél, hogy egységes
rendszer alakuljon ki a kifogások intézése
terén, ezért a WestEnd Vevőkör közvetít
az üzletek és a vásárlók között.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hazánk az uniótól azonnali intézkedéseket sürget a sertéságazatban
Az Európai Unió mezőgazdasági és halászati minisztereinek január 25-i videokonferenciáján…
Tovább olvasom >Jelölési hibákat talált a mogyorókrémek ellenőrzésénél az élelmiszerlánc-biztonsági hivatal
Az idei első termékteszten 34 mogyorókrémet vizsgált a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági…
Tovább olvasom >Pályázati forrásból létrehozott világszínvonalú fejlesztések a Szent István Egyetem Kaposvári Campusán
A kutatói közösség és az ipari szereplők szervezett együttműködésének, a…
Tovább olvasom >