A fogyasztók úgy érzik, hogy a kiskereskedők félreértik őket
A Researchscape által készített új Talend felmérés szerint a fogyasztóknak mindössze 61 százaléka gondolja úgy, hogy a vállalatok megértik az igényeiket, és kisebb százalékuk tűnik csak hűségesnek. Ez azt jelenti, hogy a vállalatoknak a közeljövőben többet kell tenniük az adatok hatékony felhasználása érdekében, hogy megfeleljenek a növekvő fogyasztói elvárásoknak. A kutatás eredményei alapján elmondható, hogy a vállalatok több mint fele, 63 százaléka az adatelemzést az idei év kiemelt üzleti prioritásaként kezeli.
– A felmérés azt mutatja, hogy a legtöbb fogyasztó adatvezérelt. A vállalatok többsége már felismerte az adatok fontosságát a vállalat vezetési stratégiájában, de közülük sokan csupán az út elején járnak akkor, amikor megértik az ügyfél-visszajelzések dramatikus hatásait – nyilatkozta Ashley Stirrup, a Taland chief marketing officere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >