A fogyasztók úgy érzik, hogy a kiskereskedők félreértik őket
A Researchscape által készített új Talend felmérés szerint a fogyasztóknak mindössze 61 százaléka gondolja úgy, hogy a vállalatok megértik az igényeiket, és kisebb százalékuk tűnik csak hűségesnek. Ez azt jelenti, hogy a vállalatoknak a közeljövőben többet kell tenniük az adatok hatékony felhasználása érdekében, hogy megfeleljenek a növekvő fogyasztói elvárásoknak. A kutatás eredményei alapján elmondható, hogy a vállalatok több mint fele, 63 százaléka az adatelemzést az idei év kiemelt üzleti prioritásaként kezeli.
– A felmérés azt mutatja, hogy a legtöbb fogyasztó adatvezérelt. A vállalatok többsége már felismerte az adatok fontosságát a vállalat vezetési stratégiájában, de közülük sokan csupán az út elején járnak akkor, amikor megértik az ügyfél-visszajelzések dramatikus hatásait – nyilatkozta Ashley Stirrup, a Taland chief marketing officere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >