A fogyasztók úgy érzik, hogy a kiskereskedők félreértik őket
A Researchscape által készített új Talend felmérés szerint a fogyasztóknak mindössze 61 százaléka gondolja úgy, hogy a vállalatok megértik az igényeiket, és kisebb százalékuk tűnik csak hűségesnek. Ez azt jelenti, hogy a vállalatoknak a közeljövőben többet kell tenniük az adatok hatékony felhasználása érdekében, hogy megfeleljenek a növekvő fogyasztói elvárásoknak. A kutatás eredményei alapján elmondható, hogy a vállalatok több mint fele, 63 százaléka az adatelemzést az idei év kiemelt üzleti prioritásaként kezeli.
– A felmérés azt mutatja, hogy a legtöbb fogyasztó adatvezérelt. A vállalatok többsége már felismerte az adatok fontosságát a vállalat vezetési stratégiájában, de közülük sokan csupán az út elején járnak akkor, amikor megértik az ügyfél-visszajelzések dramatikus hatásait – nyilatkozta Ashley Stirrup, a Taland chief marketing officere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Olaszországban drágább lett a kávé
Drágult az olaszok által kedvelt csésze eszpresszó kávé, miután a…
Tovább olvasom >39 újabb franciaországi üzletet ad át független üzemeltetőknek a Carrefour
A működési költségek csökkentése céljából a Carrefour újabb 39 franciaországi…
Tovább olvasom >Eurobarométer: a termelők többsége szerint megfelelő a jövedelmük stabilizálását elősegítő uniós pénzügyi támogatás szintje
Az Európai Bizottság megrendelésére készült, csütörtökön közzétett Eurobarométer-felmérés szerint az…
Tovább olvasom >