Fogyasztói igényekre reagálunk – funkcionális élelmiszerek a fejlesztés fókuszában
A Cerbonánál eddig is komoly hangsúlyt fektettünk az úgynevezett funkcionális termékekre. Portfóliónk folyamatosan bővül hozzáadott cukrot nem tartalmazó, gluténmentes, laktózmentes, proteinnel dúsított termékekkel.
Hogy mi ennek a háttere? Miért fontos ez számunkra? A világ folyamatosan változik, és nyilván a fogyasztói igények is mindig alakulnak. A Cerbona mindig is elkötelezett volt amellett, hogy a fogyasztóknak olyan termékeket ajánljon, amelyek segítik őket mindennapjaikban, a céljaik elérésében, és amelyek támogatást nyújtanak egy egészségesebb életmód kialakításában. Ezen dolgozunk folyamatosan, és fejlesztéseink is ezt a célt szolgálják.
Miközben gluténmentes vagy akár proteinnel dúsított termékeink egyre keresettebbek lettek, egy új irányt láttunk megerősödni fogyasztói oldalon: egyre többen keresik a vegán termékeket, és mindannyiunk számára egyre fontosabb lett a fenntarthatóság. Ennek az igénynek eleget téve vezetjük most be a piacra vegán termékcsaládunkat, ami egyedi arculattal, és egy igazi innovációval mutatkozik be. A vegán portfólióban megtalálható zöldséges müzliszeletek igazi különlegességnek számítanak, ízviláguk, állományuk egy komoly innováció eredménye. Olyan terméket kínálunk, mely reményeink szerint egy újfajta irányt fog meghatározni a müzliszeletek világában. Bár a müzliszeletekről sokaknak egy cukros, édes szelet jut eszükbe, mostani fejlesztésünk megmutatja, másképp is lehet tekinteni erre a kategóriára! Természetesen a vegán családban a szeletek mellett megtalálhatóak a rengeteg termékelőnnyel rendelkező granoláink, a krémes rizskásák és a kifejezetten vegánok számára B12-vitaminnal dúsított proteinszeletek is. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >Önmelegítő, növényi alapú ételdoboz nyert innovációs díjat
Az ausztrál Royal Melbourne Institute of Technology és a holland…
Tovább olvasom >A növényi alapú innovációkra ösztönzőleg hat a fermentáció, a regionális ízek és az árparitás
Bár a növényi alapú ágazat eddig is jelentős sikereket ért…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >Fenntarthatóan a földtől az asztalig
Nem kisebb vállalást tett globálisan a Nestlé 2025-re, minthogy alapvető…
Tovább olvasom >