Fogkrémmárkákat vesz az Unilever a P&G-től
Az Unilever megállapodást írt alá a Procter & Gamble-lel a Fluocaril és Parogencyl fogkrémmárkák megvásárlásáról. A Fluocaril a fogszuvasodás ellen nyújt védelmet, míg a Parogencyl a fogínyt ápolja. Mindkét márka jól ismert a gyógyszertárakban, különösen Franciaországban és Spanyolországban, és a fogszakorvosok is előszeretettel ajánlják azokat pácienseiknek.
A várhatóan 2019 második negyedévében lezáruló akvizíció révén az Unilever a francia gyógyszertári csatornában a szájhigiéniai szegmens vezetőjévé válhat, és megszilárdíthatja piaci pozícióját Spanyolországban.
A komoly márkaörökséggel büszkélkedő és fogorvosok körében jó hírnévnek örvendő termékek az Unilever meglévő szájhigiéniai termékportfólióját hivatottak kiegészíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Századvég: javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése júliusban
Javult a lakosság saját anyagi helyzetének megítélése és a vállalatok…
Tovább olvasom >PET palackos üdítők csomagolását újítja meg a diszkontlánc
A Lidl Magyarország elkötelezett a saját márkás termékek csomagolásának optimalizálása…
Tovább olvasom >Magyar szakmai partnert választott a 11-szeres dán bajnok: együttműködésre lép a BioTechUSA és a Brøndby IF
Legendás dán labdarúgó egyesület felkészülését segíti idéntől a BioTechUSA: a…
Tovább olvasom >