Fogkrémmárkákat vesz az Unilever a P&G-től
Az Unilever megállapodást írt alá a Procter & Gamble-lel a Fluocaril és Parogencyl fogkrémmárkák megvásárlásáról. A Fluocaril a fogszuvasodás ellen nyújt védelmet, míg a Parogencyl a fogínyt ápolja. Mindkét márka jól ismert a gyógyszertárakban, különösen Franciaországban és Spanyolországban, és a fogszakorvosok is előszeretettel ajánlják azokat pácienseiknek.
A várhatóan 2019 második negyedévében lezáruló akvizíció révén az Unilever a francia gyógyszertári csatornában a szájhigiéniai szegmens vezetőjévé válhat, és megszilárdíthatja piaci pozícióját Spanyolországban.
A komoly márkaörökséggel büszkélkedő és fogorvosok körében jó hírnévnek örvendő termékek az Unilever meglévő szájhigiéniai termékportfólióját hivatottak kiegészíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
Manapság számos világnap ad alkalmat arra, hogy a számunkra fontos…
Tovább olvasom >Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >A Unilever növekedését legerősebb márkái támogatják
Erőteljes növekedést könyvelhetett el az Unilever 2024 a harmadik negyedévében,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >