Fogkrémet kéthavonta, fogkefét félévente
A GfK Hungária 2006. évi ConsumerScan adatai szerint Magyarországon a háztartások 40 százaléka vásárolt fogkefét az elmúlt évben.Szociodemográfiai jellemzők szerint a vásárlók az átlagosnál nagyobb arányban a legalább háromfős, fiatal vagy középkorú háziasszony vezette háztartásokban, illetve gyermekes háztartásokban voltak megtalálhatók. A termék elterjedtsége a nagyvárosban lakók körében az átlagnál magasabb. A háztartás jövedelme szempontjából az átlagosnál magasabb jövedelműek körében intenzívebb a termék vásárlási aránya.
Egy magyarországi háztartás éves szinten két alkalommal szerez be fogkefét, átlagosan összesen 1052 forint értékben. Az átlagosnál jóval magasabb vásárlási intenzitású budapestiek 2006-ban ennél 23 százalékkal nagyobb, míg a falvakban, kisvárosban élők több mint tíz százalékkal kisebb összeget fordítottak fogkefére.
Fogkrémet a háztartások 81 százaléka vásárolt 2006-ban. A fogkrémvásárlók aránya felülreprezentált a 2–4 fős háztartások és a gyerekes családok körében.
Egy átlagos magyarországi háztartás 2006-ban átlagosan 5–5 alkalommal vásárolt fogkrémet, összesen 2229 forint értékben. A magas jövedelmű háztartások ennél 44 százalékkal költöttek többet e szájhigiéniai termékre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >