Fogkrémet kéthavonta, fogkefét félévente
A GfK Hungária 2006. évi ConsumerScan adatai szerint Magyarországon a háztartások 40 százaléka vásárolt fogkefét az elmúlt évben.Szociodemográfiai jellemzők szerint a vásárlók az átlagosnál nagyobb arányban a legalább háromfős, fiatal vagy középkorú háziasszony vezette háztartásokban, illetve gyermekes háztartásokban voltak megtalálhatók. A termék elterjedtsége a nagyvárosban lakók körében az átlagnál magasabb. A háztartás jövedelme szempontjából az átlagosnál magasabb jövedelműek körében intenzívebb a termék vásárlási aránya.
Egy magyarországi háztartás éves szinten két alkalommal szerez be fogkefét, átlagosan összesen 1052 forint értékben. Az átlagosnál jóval magasabb vásárlási intenzitású budapestiek 2006-ban ennél 23 százalékkal nagyobb, míg a falvakban, kisvárosban élők több mint tíz százalékkal kisebb összeget fordítottak fogkefére.
Fogkrémet a háztartások 81 százaléka vásárolt 2006-ban. A fogkrémvásárlók aránya felülreprezentált a 2–4 fős háztartások és a gyerekes családok körében.
Egy átlagos magyarországi háztartás 2006-ban átlagosan 5–5 alkalommal vásárolt fogkrémet, összesen 2229 forint értékben. A magas jövedelmű háztartások ennél 44 százalékkal költöttek többet e szájhigiéniai termékre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >