Fogápolási márkákat vásárolt a Katjes a Henkeltől
A Katjes bejelentette a Henkel szájápolási üzletágának, így a márkajogoknak a megvásárlását a Bübchen Bodycare leányvállalatán keresztül. A megvásárolt márkák az elmúlt pénzügyi évben több mint 50 millió eurós nettó árbevételt értek el, és várhatóan nyereségesek lesznek.
A felvásárlás érinti egyebek mellett a Theramed: 2in1 szájvíztartalmú fogkrémet Németországban, a Vademecum bio fogkrémet Franciaországban a Licor del Polo bio fogkrémet Spanyolországban, valamint az Antica Erboristeria gyógynövényalapú száj- és hajápolási márkát Olaszországban.
A tranzakció a várakozások szerint – felfüggesztő feltétel hiányában – még ma lezárul. A vállalat a felvásárlást részben akvizíciós hitelből finanszírozza.
Tobias Bachmüller, a Katjes International ügyvezető partnere szerint:
“A Nestlé/Galdermától 2020-ban megvásárolt Bübchen után nagy örömünkre szolgál, hogy további erős márkákat szerezhetünk ezen a területen egy olyan nagy és megbízható partnertől, mint a Henkel”.
Kapcsolódó cikkeink
Több, mint 10 tonna összegyűjtött műanyag flakon
A Henkel és a Rossman immár hatodik alkalommal rendezte meg…
Tovább olvasom >Szak Zsuzsanna irányításával megalakult a Henkel Consumer Brands magyarországi vezetősége
A Henkel fenntartható növekedés stratégiáját követve egyesítette Laundry & Home…
Tovább olvasom >Henkel: 10. évfordulóját ünnepelte a környei ragasztógyár
Az idén több mérföldkövet is ünnepelt a Henkel magyarországi leányvállalata.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond…
Tovább olvasom >Héjja Csaba: dobni fog az élelmiszer-infláción egy ideig az ársapka kivezetése
Héjja Csaba, az MKB Bank és a Takarékbank szenior elemzője…
Tovább olvasom >Kuponokkal spórolnak a magyarok
Min tudunk még spórolni? Szinte mindenkit érint hazánkban a kérdés,…
Tovább olvasom >