Fogápolási márkákat vásárolt a Katjes a Henkeltől
A Katjes bejelentette a Henkel szájápolási üzletágának, így a márkajogoknak a megvásárlását a Bübchen Bodycare leányvállalatán keresztül. A megvásárolt márkák az elmúlt pénzügyi évben több mint 50 millió eurós nettó árbevételt értek el, és várhatóan nyereségesek lesznek.
A felvásárlás érinti egyebek mellett a Theramed: 2in1 szájvíztartalmú fogkrémet Németországban, a Vademecum bio fogkrémet Franciaországban a Licor del Polo bio fogkrémet Spanyolországban, valamint az Antica Erboristeria gyógynövényalapú száj- és hajápolási márkát Olaszországban.
A tranzakció a várakozások szerint – felfüggesztő feltétel hiányában – még ma lezárul. A vállalat a felvásárlást részben akvizíciós hitelből finanszírozza.
Tobias Bachmüller, a Katjes International ügyvezető partnere szerint:
„A Nestlé/Galdermától 2020-ban megvásárolt Bübchen után nagy örömünkre szolgál, hogy további erős márkákat szerezhetünk ezen a területen egy olyan nagy és megbízható partnertől, mint a Henkel”.
Kapcsolódó cikkeink
Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >