Fogápolási márkákat vásárolt a Katjes a Henkeltől
A Katjes bejelentette a Henkel szájápolási üzletágának, így a márkajogoknak a megvásárlását a Bübchen Bodycare leányvállalatán keresztül. A megvásárolt márkák az elmúlt pénzügyi évben több mint 50 millió eurós nettó árbevételt értek el, és várhatóan nyereségesek lesznek.
A felvásárlás érinti egyebek mellett a Theramed: 2in1 szájvíztartalmú fogkrémet Németországban, a Vademecum bio fogkrémet Franciaországban a Licor del Polo bio fogkrémet Spanyolországban, valamint az Antica Erboristeria gyógynövényalapú száj- és hajápolási márkát Olaszországban.
A tranzakció a várakozások szerint – felfüggesztő feltétel hiányában – még ma lezárul. A vállalat a felvásárlást részben akvizíciós hitelből finanszírozza.
Tobias Bachmüller, a Katjes International ügyvezető partnere szerint:
„A Nestlé/Galdermától 2020-ban megvásárolt Bübchen után nagy örömünkre szolgál, hogy további erős márkákat szerezhetünk ezen a területen egy olyan nagy és megbízható partnertől, mint a Henkel”.
Kapcsolódó cikkeink
Lezárult a felvásárlás: az Eisberg Hungary mostantól a Green Factory tagja
A lengyel központú Green Factory stratégiai akvizíció keretében megvásárolta az…
Tovább olvasom >Boszniai vállalatnak adja el édességüzletágát a Podravka
A horvát Podravka élelmiszeripari vállalat szlovén leányvállalata, a Žito 8,6…
Tovább olvasom >A Henkel és három márkája is Magyarország vezető Superbrands márkái között
A Henkel Magyarország ismét elnyerte a Business Superbrands címet. Emellett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bővíti a Walmart a munkavállaói kedvezmények körét
Bővül a Walmart munkavállalói kedvezményeinek köre, és az amerikai dolgozók…
Tovább olvasom >Franciaországban is elindult a Kaufland piactere
A német e-kereskedelmi óriás Kaufland megnyitotta piacterét Franciaországban, ezzel belépve…
Tovább olvasom >Fehérjedús italokkal és új ételekkel bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A menü egyszerűsítését követően a Starbucks új, prémium kávékra, nem…
Tovább olvasom >