Fogápolási márkákat vásárolt a Katjes a Henkeltől
A Katjes bejelentette a Henkel szájápolási üzletágának, így a márkajogoknak a megvásárlását a Bübchen Bodycare leányvállalatán keresztül. A megvásárolt márkák az elmúlt pénzügyi évben több mint 50 millió eurós nettó árbevételt értek el, és várhatóan nyereségesek lesznek.
A felvásárlás érinti egyebek mellett a Theramed: 2in1 szájvíztartalmú fogkrémet Németországban, a Vademecum bio fogkrémet Franciaországban a Licor del Polo bio fogkrémet Spanyolországban, valamint az Antica Erboristeria gyógynövényalapú száj- és hajápolási márkát Olaszországban.
A tranzakció a várakozások szerint – felfüggesztő feltétel hiányában – még ma lezárul. A vállalat a felvásárlást részben akvizíciós hitelből finanszírozza.
Tobias Bachmüller, a Katjes International ügyvezető partnere szerint:
„A Nestlé/Galdermától 2020-ban megvásárolt Bübchen után nagy örömünkre szolgál, hogy további erős márkákat szerezhetünk ezen a területen egy olyan nagy és megbízható partnertől, mint a Henkel”.
Kapcsolódó cikkeink
Ruhák, illatok, érzelmek
Hogyan lehet egy öblítő egyszerre hatékony, illatos és fenntartható? A…
Tovább olvasom >Spanyol vermutmárkát vett a Pernod Ricard
A francia Pernod Ricard 100%-os tulajdonrészt szerzett a St Petroni…
Tovább olvasom >Felvásárolja a belga Colruyt Group a Foodbaget
A belga Colruyt Group 100%-os tulajdonába kerül a Smartmat nevű…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >