Fogápolási márkákat vásárolt a Katjes a Henkeltől
A Katjes bejelentette a Henkel szájápolási üzletágának, így a márkajogoknak a megvásárlását a Bübchen Bodycare leányvállalatán keresztül. A megvásárolt márkák az elmúlt pénzügyi évben több mint 50 millió eurós nettó árbevételt értek el, és várhatóan nyereségesek lesznek.
A felvásárlás érinti egyebek mellett a Theramed: 2in1 szájvíztartalmú fogkrémet Németországban, a Vademecum bio fogkrémet Franciaországban a Licor del Polo bio fogkrémet Spanyolországban, valamint az Antica Erboristeria gyógynövényalapú száj- és hajápolási márkát Olaszországban.
A tranzakció a várakozások szerint – felfüggesztő feltétel hiányában – még ma lezárul. A vállalat a felvásárlást részben akvizíciós hitelből finanszírozza.
Tobias Bachmüller, a Katjes International ügyvezető partnere szerint:
„A Nestlé/Galdermától 2020-ban megvásárolt Bübchen után nagy örömünkre szolgál, hogy további erős márkákat szerezhetünk ezen a területen egy olyan nagy és megbízható partnertől, mint a Henkel”.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a Colgate-Palmolive a friss állateledelek piacára
Az ausztrál Prime100 friss állateledel-márka felvásárlásával lép be a Colgate-Palmolive…
Tovább olvasom >Eladja a Henkel észak-amerikai Retailer Brands üzletágát
A 2022 februárjában bejelentett portfólióoptimalizálási stratégiája keretében most megállapodást kötött…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >