FMCG kartellbotrány Franciaországban
Amennyiben beigazolódik, hogy a cégek egyeztették áraikat, akkor a bírság mértéke elérheti az éves bevételük 10 százalékát is.
A Le Figaro című párizsi
napilapban megjelent hír szerint a francia versenyhatóság
kilenc FMCG vállalat: az amerikai Procter and Gamble, a Sara
Lee, a Colgate-Palmolive, az SC Johnson, a német Henkel, a
brit Reckitt Benckiser, a Bolton, a brit-holland Unilever és a
francia Vendome ellen indított eljárást.
A francia lapban megjelent cikk szerint
az érintett vállalatok 2004 vége óta
rendszeresen egyeztették áraikat telefonon, e-mailben
és titkos találkozókon, ahol a vevőkkel és
beszállítókkal kapcsolatos információikat
is kicserélték.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >