FM: folytatódik az iskolagyümölcs és -zöldségprogram
Az idén is lesz iskolagyümölcs és -zöldségprogram annak érdekében, hogy az iskolások egészséges friss gyümölcshöz és zöldséghez jussanak a most kezdődő tanévben – mondta a földművelésügyi miniszter az M1 aktuális csatorna reggeli hírfolyamában.
Fazekas Sándor felidézte: a program 2010-ben kezdődött a mindennapos testnevelésórák bevezetésével egy időben. Több mint félmillió gyerek jut friss zöldséghez és gyümölcshöz, almát, körtét, szilvát, paradicsomot, paprikát, sárgarépát és gyümölcsleveket kapnak.
Fazekas Sándor hangsúlyozta, fontos, hogy a gyerekek már iskolás korban elsajátítsák az egészséges táplálkozási szokásokat.
A miniszter fontosnak nevezte az unió közös agrárpolitikájának jövőjéről a franciaországi Chambord-ban csütörtökön kezdődő tanácskozást. Hangsúlyozta, magyar érdek, hogy a gazdák támogatása a mostani szinten fennmaradjon, és versenyképesen termelhessenek. Emellett Magyarország elkötelezett a GMO-mentes és vegyszermentes természetes élelmiszerek előállítása mellett. Megjegyezte: az unió agrártámogatási rendszer végső soron a fogyasztókat segíti, hogy a piacokon olcsóbban vásárolhassanak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az Európai Parlament új szabályokat fogadott el egyes élelmiszereknél a fogyasztók tájékoztatására
Az Európai Parlament (EP) elfogadta a „reggeli irányelvek” módosítását –…
Tovább olvasom >Az egészséges termékek irányába mozdulna el a Tesco
A Tesco, az Egyesült Királyság legnagyobb élelmiszer-kereskedőjeként, nem csupán a…
Tovább olvasom >A sárkány éve – gasztronómiai várakozások 2024-ben
Hatalmas energiák ébredését jelzi a kínai asztrológia a sárkány évében, amelyre…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >