Fitness-influencerrel reklámozza az Aldi új sportruházat-kollekcióját
Sophia Thiel edzővel kötött szerződést az Aldi, hogy új, exkluzív sportruházat-kollekcióját népszerűsítse. A 24 termékből álló sorozat az Aldi Nord és az Aldi Süd áruházaiban kapható jövő héttől.
Sophia Thiel 24 éves, és jól ismert YouTube-on látható edzéseiről. A fiatal edzőnek 1.3 millió követője van az Instagramon és saját magazint ad ki, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olcsó, de jó is? Sokan esnek ebbe a hibába használtautó-vásárláskor
Az újautó árak folyamatos növekedése miatt ma egy vadonatúj gépkocsi…
Tovább olvasom >Plusz egy hónap fizetett szabadságot vezet be a Yettel
Magyarországon egyedülálló programot vezet be a telekommunikációs vállalat és az…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >