Fitness-influencerrel reklámozza az Aldi új sportruházat-kollekcióját
Sophia Thiel edzővel kötött szerződést az Aldi, hogy új, exkluzív sportruházat-kollekcióját népszerűsítse. A 24 termékből álló sorozat az Aldi Nord és az Aldi Süd áruházaiban kapható jövő héttől.
Sophia Thiel 24 éves, és jól ismert YouTube-on látható edzéseiről. A fiatal edzőnek 1.3 millió követője van az Instagramon és saját magazint ad ki, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Több mint 2000 adag karácsonyi ebédet adományoz rászorulóknak a brit Aldi az ünnepi szezonban
Az idei ünnepi szezonban több mint 2000 karácsonyi ebédet adományoz…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól képzett munkavállalókat keresnek a cégek, de sokallják a bérigényüket
A 2025-re vonatkozó kilátásaikat tekintve a munkáltatók inkább optimisták, de…
Tovább olvasom >Erős novembert zárt az Euronics, taroltak a tévék
Több mint 16 százalékos forgalomnövekedéssel zárta a Black Novembert az…
Tovább olvasom >Karácsonyi összefogás: Vásárlói szavazatok döntik el, kik kapják a JYSK 1 millió forint összértékű termékfelajánlását
A JYSK Magyarország Kft. és a Sharity Mobile Application Zrt.…
Tovább olvasom >