„Fine dining” fagyasztott állateledeleket kínál az Ocado
Az Ocado „fine dining” fagyasztott eledeleket kínál a házi kedvenceknek. A lépéssel a cég szeretne több „fiatalabb, városi, tudatos gazdit” magához vonzani.
A Ted’s Bowl márkájú állateledel-választék ezen a héten jelenik meg az online kiskereskedőnél, és hétféle mikrózható fagyasztott ételt tartalmaz majd – számolt be a The Grocer.
A termékek kutyák esetében legalább 70%-ban, macskák esetében pedig 98%-os arányban tartalmaznak emberi fogyasztásra is alkalmas húst, halat vagy baromfit, és kölyökkutyák és -macskák által is fogyaszthatóak.
A Ted’s Bowl társalapítója, Sara Pearson szerint a kisállattartás fellendülésével „létrejött a fiatalabb, városi kisállattartók egy új demográfiai csoportja”.
– Ők tájékozottak a táplálkozással kapcsolatban, és tudják, hogy a minőségi és egészséges élelmiszer segít minimalizálni az egészségügyi problémákat. Emellett ismerik a frissen főzött, prémium minőségű, kész ételek fogalmát is. A Ted’s Bowl egyszerre jelent kifinomult és felelős étkezést a kutyák és macskák számára – teszi hozzá a szakember megjegyezve, hogy a fogyasztók többsége számára a maradékból főzött állateledel nem opció, mivel a kiegyensúlyozott ételek elkészítése idő- és tudásigényes.
Meri La Bella, az Ocado állateledel-beszerzője elmondta:
– A Ted’s Bowl termékcsalád bevezetésével a vásárlók az oly fontos családi kedvenceik számára még nagyobb választékból választhatnak változatos eledeleket. A mikrohullámú sütőben elkészíthető, minőségi fagyasztott készételek kényelme nagyon vonzó, és úgy gondoljuk, hogy ez lesz a következő nagy dobás az állateledelek kategóriájában.
Az új termékcsalád február 23-tól kapható 4,49- 4,59 £/300g-os áron.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A friss zöldség-gyümölcshöz való hozzáférés megkönnyítéséért kampányol az Innocent Drinks
A neves gyümölcslé-márka, az Innocent Drinks jótékonysági partnereivel és az…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Tovább pezseg az alkoholmentes piac: szárnyal a Henkell Freixenet
Látványos, 23,6%-os növekedést ért el 2024-ben a Henkell Freixenet alkoholmentes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >