Sör és Facebook?
Nem mindennapi játék indult a Gösser Facebook-oldalán. A Vissza a természetbe applikáció az új reklámfilm hangulatában, külön az alkalmazás számára forgatott videókkal várja a játékosokat.
A Vissza a természetbe alkalmazás nem egy átlagos Facebook-játék. Az alkalmazás különlegessége, hogy külön a játék számára forgatott videókból áll. A videók nem csak a játékban láthatóak; néhány részlet az alkalmazáshoz készült bannerekben is megjelenik. A rövid filmeket színészekkel vették fel, eredeti helyszínen. Így a játékosok döntéseiknek megfelelően más-más jelenetet láthatnak, egészen addig, amíg nem sikerül összegyűjteniük a köveket.
A játékban ugyanis 3 követ kell megkeresni: az osztrák, szlovén és olasz vadvizekből származó kövek begyűjtésére egy nap öt lehetősége van próbálkozni a felhasználónak, ám amennyiben meghívja barátait is a játékba, újabb lehetőségeket kap ajándékba. A nyertes 2 barátjával együtt egy 4 napos körutazáson viheti vissza az eredeti helyükre a köveket. A játék időtartama alatt 20 szerencsés pedig 1-1 tálca Gössert is hazavihet.
A játék hangsúlyozza a Gösser új stílusát is, amellyel a fiatalabb fogyasztókat szeretnék megcélozni. Ezért kap nagyobb szerepet az önmegvalósítás helyett a barátság és mindeközben megmarad a természethez való közelség is. A kommunikációs irányváltás alapjait a júniusban bemutatott új reklámfilm tette le, amelyben szintén három barát utazik le egy ködös tópartra sörözni és kikapcsolódni. Ennek folytatása a mostani online aktivitás, felelevenítve a kellemes nyári vízparti sörözések hangulatát a zord téli hónapokban. A Gösser hagyományosan erős az applikációk területén, hiszen a 2011-es „Citromfutár” többek közt a Kreatív Prizma díjat is begyűjtötte a közösségi megoldások kategóriában.
A játék elérhető:
http://www.facebook.com/GosserSor/app_490466267641773
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >