Filléres akcióval nyit meg az első magyarországi Primark-üzlet
A Primark, a kedvelt divatáruház, új üzletet nyit kedden 10 órakor az Aréna Mallban, ami az első magyarországi boltja lesz. A nyitásra óriási érdeklődés várható, a vállalat kedvező árpolitikája szerint ugyanis száz dollárból teljes öltözetet kínálnak, ami jelentős kontrasztban áll a drágább áruházak árképzésével. A 3100 négyzetméteres áruházban széles termékskálát kínálnak, a női és férfi divattól kezdve a gyermekruházaton át a kiegészítőkig.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/09/Primark-Ireland-1024x683.jpg)
Fenntartható fast fashion? Kiderül, létezik-e
Maciej Podwojski, a Primark kelet-európai igazgatója az Indexnek elmondta, hogy a vállalat fenntarthatósági törekvései kiemelkedőek; terveik szerint 2030-ra kizárólag újrahasznosítható anyagokból állítanák elő termékeiket, és jelentősen csökkentenék a szén-dioxid-kibocsátást. Az áruházalapítás 8 millió eurós beruházásból valósult meg, és 180 új munkahelyet teremtett.
A Primark sikeresen alkalmazza a költségkímélő stratégiákat, például óriási mennyiségben vásárol, minimalizálja a marketing kiadásokat, és hatékony logisztikával tartja alacsonyan a költségeket. Ezeknek köszönhetően kínálhatnak rendkívül versenyképes árakat, amelyek a magyar piacon is vonzóvá tehetik az üzletet. Maciej Podwojski a jövőbeli terveket illetően egyelőre az első üzlet sikeres működésére koncentrál, de nem zárja ki, hogy további üzletek is nyílhatnak Magyarországon.
Kapcsolódó cikkeink
Új kollekcióval ünnepli a Primark a Disney Az oroszlánkirály című filmjének évfordulóját
Az oroszlánkirály című Disney-film 30. évfordulója alkalmából a Primark a…
Tovább olvasom >Rájár a rúd a Sheinre
A Shein, a fast fashion online divatkereskedelem egyik vezető szereplője,…
Tovább olvasom >Pepco, KiK, TEDi és Primark: komoly verseny várható
A magyar kiskereskedelmi szektorban a Pepco, amely 2015 óta van…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >