„Figitális” bolt a Sephorától
Megnyitottan első digitális-fizikai (ld. figitális) boltját a Sephora Hong Kongban. Az üzlet számtalan digitális felületet kínál, többek közt a Sephora Virtual Artist appot, amelynek segítségével a vásárlók virtuálisan kísérletezhetnek a sminkeléssel.
A digitális fókusz jól tükrözi a cég azon törekvését, hogy minél inkább kihasználja az omnicsatornás lehetőségeket, és egyre jobb vásárlói élményt nyújtson a fogyasztóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >IGD: Robbanásszerű növekedés előtt az online élelmiszer-kereskedelem
Az IGD friss Online Retail Trends Report 2025 jelentése szerint…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >