Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Fiatal nőknek épít on-line közösségi portált az Unilever
Fiatal nőknek épít on-line közösségi portált az Unilever
A Rama márkához kapcsolódó Sütigyár honlap elsősorban a 25-40 év közötti nők számára népszerűsíti az otthoni sütést.Az Unilever tavaly indította el
a Rama márkához kapcsolódó Sütigyár
rendezvényt, az akciót a cég továbbgondolta
és márciusban elindította a Sütigyár
honlapot, ahol nemcsak receptek találhatók, hanem
közösségi funkciók is szerepelnek: saját
recepteket lehet feltölteni és megosztani másokkal,
a regisztráltak kommentálhatják egymás
ajánlatait és üzenhetnek is egymásnak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Fornettinél: Szabó Nándor az új ügyvezető igazgató
2025. július 1-jétől Szabó Nándor tölti be a Fornetti ügyvezető…
Tovább olvasom >Változás a Zwack vezetésében: Belovai Csaba a Zwack Unicum Nyrt. új vezérigazgatója
A Zwack Unicum Nyrt. tulajdonosi döntése értelmében 2025. július 1-től…
Tovább olvasom >Indul a Kifli nagy nyári kihívása
Képzeld el a nyarat sorban állás, cipekedés és hosszú bevásárlólisták…
Tovább olvasom >