Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Fiatal nőknek épít on-line közösségi portált az Unilever
Fiatal nőknek épít on-line közösségi portált az Unilever
A Rama márkához kapcsolódó Sütigyár honlap elsősorban a 25-40 év közötti nők számára népszerűsíti az otthoni sütést.Az Unilever tavaly indította el
a Rama márkához kapcsolódó Sütigyár
rendezvényt, az akciót a cég továbbgondolta
és márciusban elindította a Sütigyár
honlapot, ahol nemcsak receptek találhatók, hanem
közösségi funkciók is szerepelnek: saját
recepteket lehet feltölteni és megosztani másokkal,
a regisztráltak kommentálhatják egymás
ajánlatait és üzenhetnek is egymásnak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >