Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Fiatal nőknek épít on-line közösségi portált az Unilever
Fiatal nőknek épít on-line közösségi portált az Unilever
🎧 Hallgasd a cikket:
A Rama márkához kapcsolódó Sütigyár honlap elsősorban a 25-40 év közötti nők számára népszerűsíti az otthoni sütést.Az Unilever tavaly indította el
a Rama márkához kapcsolódó Sütigyár
rendezvényt, az akciót a cég továbbgondolta
és márciusban elindította a Sütigyár
honlapot, ahol nemcsak receptek találhatók, hanem
közösségi funkciók is szerepelnek: saját
recepteket lehet feltölteni és megosztani másokkal,
a regisztráltak kommentálhatják egymás
ajánlatait és üzenhetnek is egymásnak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >