Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Fiatal nőknek épít on-line közösségi portált az Unilever
Fiatal nőknek épít on-line közösségi portált az Unilever
🎧 Hallgasd a cikket:
A Rama márkához kapcsolódó Sütigyár honlap elsősorban a 25-40 év közötti nők számára népszerűsíti az otthoni sütést.Az Unilever tavaly indította el
a Rama márkához kapcsolódó Sütigyár
rendezvényt, az akciót a cég továbbgondolta
és márciusban elindította a Sütigyár
honlapot, ahol nemcsak receptek találhatók, hanem
közösségi funkciók is szerepelnek: saját
recepteket lehet feltölteni és megosztani másokkal,
a regisztráltak kommentálhatják egymás
ajánlatait és üzenhetnek is egymásnak.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészségtudatos fogyasztók és teljes körű hulladékhasznosítás – így alakítja a piacot a Borsodi Sörgyár
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

