Fesztiválokról mentett élelmiszert a Lidl
A tavalyi év után idén is rászorulóknak ajánlotta fel a Lidl Magyarország a nyári kitelepülései során megmaradt zöldség-gyümölcs és pékáru termékeket, melyekkel 800 rászoruló élelmezését segítette. A vállalat nagy hangsúlyt fektet a nélkülözők támogatására és környezetünk megóvására, ezért az évekkel ezelőtt életre hívott élelmiszermentési programjának keretében ma már több tízezer embert, családot segít havi szinten.
A Lidl Magyarország folyamatosan azon dolgozik, hogy mind társadalmi, mind környezeti szempontból felelős vállalatként működjön. Ezzel összhangban adományozási programjának keretében egész éven át támogatja a nélkülözőket és időről-időre felülvizsgálja, hogy a már megvalósított intézkedésein túl, hogyan tudja ökológiai lábnyomát csökkenteni. Így a tavalyi évben az áruházláncok közül elsőként jótékony célra ajánlotta fel a nyári kitelepülésein, a Campus Fesztiválon, az EFOTT-on és a Lidl Balaton-átúszáson megmaradt zöldségeket, gyümölcsöket és pékárut. A pozitív tapasztalatokat követően úgy döntött a vállalat, hogy idén is folytatja ezt a gyakorlatát. A diszkontlánc karitatív partnerein keresztül összesen 800 főhöz, többek között nélkülöző kisgyermekes családokhoz, hajléktalanokhoz és ukrán menekültekhez juttatta el adományait.
A vállalat mind rendezvényei, mind az áruházi tevékenysége során arra törekszik, hogy minimálisra csökkentse az élelmiszerfelesleget, ami pedig mégis megmaradna, az jó helyre kerüljön. Országos szinten zajló élelmiszermentési programjának keretében ma már több tízezer embert, családot segít havi szinten. A rászorulók támogatásán túl pedig a környezetet is óvja, hiszen így megelőzhető az élelmiszer-hulladék keletkezése.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >