Fesztiválokról mentett élelmiszert a Lidl
A tavalyi év után idén is rászorulóknak ajánlotta fel a Lidl Magyarország a nyári kitelepülései során megmaradt zöldség-gyümölcs és pékáru termékeket, melyekkel 800 rászoruló élelmezését segítette. A vállalat nagy hangsúlyt fektet a nélkülözők támogatására és környezetünk megóvására, ezért az évekkel ezelőtt életre hívott élelmiszermentési programjának keretében ma már több tízezer embert, családot segít havi szinten.

Küzdelem az élelmiszerpazarlás ellen
A Lidl Magyarország folyamatosan azon dolgozik, hogy mind társadalmi, mind környezeti szempontból felelős vállalatként működjön. Ezzel összhangban adományozási programjának keretében egész éven át támogatja a nélkülözőket és időről-időre felülvizsgálja, hogy a már megvalósított intézkedésein túl, hogyan tudja ökológiai lábnyomát csökkenteni. Így a tavalyi évben az áruházláncok közül elsőként jótékony célra ajánlotta fel a nyári kitelepülésein, a Campus Fesztiválon, az EFOTT-on és a Lidl Balaton-átúszáson megmaradt zöldségeket, gyümölcsöket és pékárut. A pozitív tapasztalatokat követően úgy döntött a vállalat, hogy idén is folytatja ezt a gyakorlatát. A diszkontlánc karitatív partnerein keresztül összesen 800 főhöz, többek között nélkülöző kisgyermekes családokhoz, hajléktalanokhoz és ukrán menekültekhez juttatta el adományait.
A vállalat mind rendezvényei, mind az áruházi tevékenysége során arra törekszik, hogy minimálisra csökkentse az élelmiszerfelesleget, ami pedig mégis megmaradna, az jó helyre kerüljön. Országos szinten zajló élelmiszermentési programjának keretében ma már több tízezer embert, családot segít havi szinten. A rászorulók támogatásán túl pedig a környezetet is óvja, hiszen így megelőzhető az élelmiszer-hulladék keletkezése.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >