Fesztiválokról mentett élelmiszert a Lidl
A tavalyi év után idén is rászorulóknak ajánlotta fel a Lidl Magyarország a nyári kitelepülései során megmaradt zöldség-gyümölcs és pékáru termékeket, melyekkel 800 rászoruló élelmezését segítette. A vállalat nagy hangsúlyt fektet a nélkülözők támogatására és környezetünk megóvására, ezért az évekkel ezelőtt életre hívott élelmiszermentési programjának keretében ma már több tízezer embert, családot segít havi szinten.

Küzdelem az élelmiszerpazarlás ellen
A Lidl Magyarország folyamatosan azon dolgozik, hogy mind társadalmi, mind környezeti szempontból felelős vállalatként működjön. Ezzel összhangban adományozási programjának keretében egész éven át támogatja a nélkülözőket és időről-időre felülvizsgálja, hogy a már megvalósított intézkedésein túl, hogyan tudja ökológiai lábnyomát csökkenteni. Így a tavalyi évben az áruházláncok közül elsőként jótékony célra ajánlotta fel a nyári kitelepülésein, a Campus Fesztiválon, az EFOTT-on és a Lidl Balaton-átúszáson megmaradt zöldségeket, gyümölcsöket és pékárut. A pozitív tapasztalatokat követően úgy döntött a vállalat, hogy idén is folytatja ezt a gyakorlatát. A diszkontlánc karitatív partnerein keresztül összesen 800 főhöz, többek között nélkülöző kisgyermekes családokhoz, hajléktalanokhoz és ukrán menekültekhez juttatta el adományait.
A vállalat mind rendezvényei, mind az áruházi tevékenysége során arra törekszik, hogy minimálisra csökkentse az élelmiszerfelesleget, ami pedig mégis megmaradna, az jó helyre kerüljön. Országos szinten zajló élelmiszermentési programjának keretében ma már több tízezer embert, családot segít havi szinten. A rászorulók támogatásán túl pedig a környezetet is óvja, hiszen így megelőzhető az élelmiszer-hulladék keletkezése.
Kapcsolódó cikkeink
Jó az idő, most szombaton megtartják a 43. Lidl Balaton-átúszást, újra lehet nevezni is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >„Deluxe” kenyerek a Lidlben: szintet lép a diszkontlánc prémium stratégiája Lengyelországban
Új szintre emeli pékáru-kínálatát a Lidl Lengyelországban, ahol a prémium…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új partnerségekkel ad lendületet ESG kezdeményezéseinek a Wolt
Két új stratégiai partnerségről tett bejelentést a finn étel-házhozszállító vállalat,…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával gyorsítja a pénztárakat a Colruyt
Valamennyi kasszájánál bevezeti a belga Colruyt „easy check-out” nevű rendszerét,…
Tovább olvasom >