Magazin: Fesztiváljelenlét
Még ha nem is hivatalosan, de minden évben a kaliforniai Coachella megnyitása jelzi, hogy megkezdődött a fesztiválszezon, ami az Egyesült Államoktól és Brazíliától Anglián és Magyarországon át egészen Japánig, áprilistól szeptemberig egyetlen zenei színpaddá nyitja a világot. A fesztiválozás népszerű trendjében lévő lehetőségeket a márkákon kívül a retail szegmens is felismerte, egyedi koncepciókkal vesz részt a különböző ilyen eseményeken.
Tavasszal az Amazon jelentette be, hogy az idén április 12-től két hétvégén át zajló Coachella zenei és művészeti fesztiválon Amazon Locker csomagátvételi pontot helyez ki, ahová a fesztiválozók az esemény ideje alatt megrendelhetik a szükséges termékeket. És itt nem elsősorban az élelmiszerre kell gondolnunk. Az Amazon az esemény jellegét és a résztvevők összetételét, igényeit figyelembe véve, speciális fesztiválajánlatokkal készült. Napszemüvegek, bőrvédő kozmetikumok, rovarirtók, kamerák, telefontöltők, dekorkozmetikumok és még számtalan más, ilyen jellegű terméket rendelhetnek közvetlenül a fesztivál területére kihelyezett szekrényhez. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >