Magazin: Fesztiváljelenlét
Még ha nem is hivatalosan, de minden évben a kaliforniai Coachella megnyitása jelzi, hogy megkezdődött a fesztiválszezon, ami az Egyesült Államoktól és Brazíliától Anglián és Magyarországon át egészen Japánig, áprilistól szeptemberig egyetlen zenei színpaddá nyitja a világot. A fesztiválozás népszerű trendjében lévő lehetőségeket a márkákon kívül a retail szegmens is felismerte, egyedi koncepciókkal vesz részt a különböző ilyen eseményeken.
Tavasszal az Amazon jelentette be, hogy az idén április 12-től két hétvégén át zajló Coachella zenei és művészeti fesztiválon Amazon Locker csomagátvételi pontot helyez ki, ahová a fesztiválozók az esemény ideje alatt megrendelhetik a szükséges termékeket. És itt nem elsősorban az élelmiszerre kell gondolnunk. Az Amazon az esemény jellegét és a résztvevők összetételét, igényeit figyelembe véve, speciális fesztiválajánlatokkal készült. Napszemüvegek, bőrvédő kozmetikumok, rovarirtók, kamerák, telefontöltők, dekorkozmetikumok és még számtalan más, ilyen jellegű terméket rendelhetnek közvetlenül a fesztivál területére kihelyezett szekrényhez. //
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az egy évvel korábbihoz képest 2,6, az előző hónaphoz mérten 1,3 százalékkal mérséklődött az ipari termelés májusban
2025 májusában az ipari termelés volumene 2,6 százalékkal elmaradt az…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Bővült az AutoWallis gépjármű-értékesítése az első félévben
Elsősorban akvizíciók hajtották az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítésének 3,4 százalékos növekedését…
Tovább olvasom >