Magazin: Fesztiváljelenlét
Még ha nem is hivatalosan, de minden évben a kaliforniai Coachella megnyitása jelzi, hogy megkezdődött a fesztiválszezon, ami az Egyesült Államoktól és Brazíliától Anglián és Magyarországon át egészen Japánig, áprilistól szeptemberig egyetlen zenei színpaddá nyitja a világot. A fesztiválozás népszerű trendjében lévő lehetőségeket a márkákon kívül a retail szegmens is felismerte, egyedi koncepciókkal vesz részt a különböző ilyen eseményeken.
Tavasszal az Amazon jelentette be, hogy az idén április 12-től két hétvégén át zajló Coachella zenei és művészeti fesztiválon Amazon Locker csomagátvételi pontot helyez ki, ahová a fesztiválozók az esemény ideje alatt megrendelhetik a szükséges termékeket. És itt nem elsősorban az élelmiszerre kell gondolnunk. Az Amazon az esemény jellegét és a résztvevők összetételét, igényeit figyelembe véve, speciális fesztiválajánlatokkal készült. Napszemüvegek, bőrvédő kozmetikumok, rovarirtók, kamerák, telefontöltők, dekorkozmetikumok és még számtalan más, ilyen jellegű terméket rendelhetnek közvetlenül a fesztivál területére kihelyezett szekrényhez. //
Kapcsolódó cikkeink
Megugrott az Amazon negyedéves nyeresége és nőtt a bevétele
Az Amazon e-kereskedelmi óriáscég az elemzők által vártnál nagyobb nyereséget…
Tovább olvasom >Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >