Feró újratöltve: munka után Söridő
Limitált, „babos kendős” csomagolással készül a Kőbányai Sör az idei szezonra. A márka kommunikációját a Human Telex Reklámügynökség jegyzi.
A meglévő kommunikációs platformra építette idei szezonális kampányát a Kőbányai Sör. A márka arca továbbra is Nagy Feró marad, a fő üzenet pedig a „nyolc óra munka, nyolc óra pihenés, nyolc óra szórakozás” életérzésen alapuló Kőbányai Söridő lett. A kampányt a munkaidő utánra fókuszáló vonzó árakciók kísérik – mondta Péntek Erika, a kampányért felelős Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati menedzsere.
A kommunikációt az üzletekben és a vendéglátóhelyeken is eladáshelyi anyagokkal (vákuumformázott plakát, megállító táblák, naptárak, attrapok stb.) támogatják, valamint a boltokban június-július időszakban limitált szériás egyedi csomagolású palackok is megjelennek, amelyeken Nagy Feró és az ő jellegzetes „babos kendője” is feltűnik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >