Feró újratöltve: munka után Söridő
Limitált, „babos kendős” csomagolással készül a Kőbányai Sör az idei szezonra. A márka kommunikációját a Human Telex Reklámügynökség jegyzi.
A meglévő kommunikációs platformra építette idei szezonális kampányát a Kőbányai Sör. A márka arca továbbra is Nagy Feró marad, a fő üzenet pedig a „nyolc óra munka, nyolc óra pihenés, nyolc óra szórakozás” életérzésen alapuló Kőbányai Söridő lett. A kampányt a munkaidő utánra fókuszáló vonzó árakciók kísérik – mondta Péntek Erika, a kampányért felelős Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati menedzsere.
A kommunikációt az üzletekben és a vendéglátóhelyeken is eladáshelyi anyagokkal (vákuumformázott plakát, megállító táblák, naptárak, attrapok stb.) támogatják, valamint a boltokban június-július időszakban limitált szériás egyedi csomagolású palackok is megjelennek, amelyeken Nagy Feró és az ő jellegzetes „babos kendője” is feltűnik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
December 24–25-én országszerte zárva tartanak a McDonald’s éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árcsökkentés a Lidlnél: Népszerű vajak érhetőek el olcsóbban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszinten is példaértékű az Allee működése fenntarthatósági szempontból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

