Feró újratöltve: munka után Söridő
Limitált, „babos kendős” csomagolással készül a Kőbányai Sör az idei szezonra. A márka kommunikációját a Human Telex Reklámügynökség jegyzi.
A meglévő kommunikációs platformra építette idei szezonális kampányát a Kőbányai Sör. A márka arca továbbra is Nagy Feró marad, a fő üzenet pedig a „nyolc óra munka, nyolc óra pihenés, nyolc óra szórakozás” életérzésen alapuló Kőbányai Söridő lett. A kampányt a munkaidő utánra fókuszáló vonzó árakciók kísérik – mondta Péntek Erika, a kampányért felelős Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati menedzsere.
A kommunikációt az üzletekben és a vendéglátóhelyeken is eladáshelyi anyagokkal (vákuumformázott plakát, megállító táblák, naptárak, attrapok stb.) támogatják, valamint a boltokban június-július időszakban limitált szériás egyedi csomagolású palackok is megjelennek, amelyeken Nagy Feró és az ő jellegzetes „babos kendője” is feltűnik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >