Fenntarthatóságprezentálás olasz módra – A nap képe
Reklám(eszköz), aminek üzenete nagyon is egyértelmű: a Caffé Vergnano decemberben itthon is bemutatott pop-up vitrinje szellemesen közvetíti: a márka kapszulái komposztálhatók.
Kapcsolódó cikkeink
Ugatják a marketinget – A nap képe
Angolszász országok Petco áruházaiban mőködnek a Canidae Kibble Refill Station…
Tovább olvasom >Zöld minimum javaslatcsomagot dolgozott ki az ÉVOSZ
Az ÉVOSZ Fenntarthatósági Tagozata „Zöld minimum” néven jegyzett javaslatcsomagot dolgozott…
Tovább olvasom >A Ferrero alapanyagainak már 90%-a visszakövethető
Jelentős előrelépésről számolt be a Ferrero Csoport 16. Fenntarthatósági jelentésében…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >Jelöljön Ön is, ki kapja a Gundel-díjat 2025-ben!
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete Gundel Károly vendéglős és gasztronómiai szakíró…
Tovább olvasom >