Fenntarthatósági laboratóriumot nyit a Starbucks
Jelentősen növeli a Starbucks a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét – az Arizonai Állami Egyetemmel partnerségre lépve.
A kávéóriás egy új fenntarthatósági innovációs laboratórium kialakítását tervezi a Hacienda Alsacián, a vállalat globális agronómiai kutatás-fejlesztési központjában, Costa Ricában. A laboratórium a Starbucks alkalmazottai, hallgatók, kutatók és iparági vezetők számára gyakorlati és virtuális tanulási központként fog szolgálni az olyan olyan kérdésekre válaszoló fenntartható megoldások kidolgozása és alkalmazása érdekében, mint az éghajlatváltozáshoz való alkalmazkodás és az agrárgazdaságtan.
A laboratórium 2023 őszétől kezdve kínálja az oktatási programok első hullámát majd az Arizona State University (ASU) kiválasztott hallgatói és a Starbucks alkalmazottai számára. Az első hullámban az ASU saját oktatástechnológiája és oktatói kara segítségével kínál kibővített élményt a hallgatóknak, beleértve a már meglévő ASU-programokhoz kapcsolódó, fenntarthatósággal kapcsolatos külföldi tanulmányi lehetőségeket is. A Starbucks-labor várhatóan három éven belül nyílik meg.
A Hacienda Alsacia, a vállalat első és egyetlen saját tulajdonban álló és üzemeltetésű kávéfarmja kizárólag kutatás-fejlesztési célokat szolgál. A Starbucks a létesítményt új kávéfajták létrehozására, betegségeknek ellenálló kávécserjék tesztelésére, valamint fenntartható mezőgazdasági gyakorlatok kifejlesztésére és megosztására használja.
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >