Fenntarthatósági laboratóriumot nyit a Starbucks
Jelentősen növeli a Starbucks a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét – az Arizonai Állami Egyetemmel partnerségre lépve.
A kávéóriás egy új fenntarthatósági innovációs laboratórium kialakítását tervezi a Hacienda Alsacián, a vállalat globális agronómiai kutatás-fejlesztési központjában, Costa Ricában. A laboratórium a Starbucks alkalmazottai, hallgatók, kutatók és iparági vezetők számára gyakorlati és virtuális tanulási központként fog szolgálni az olyan olyan kérdésekre válaszoló fenntartható megoldások kidolgozása és alkalmazása érdekében, mint az éghajlatváltozáshoz való alkalmazkodás és az agrárgazdaságtan.
A laboratórium 2023 őszétől kezdve kínálja az oktatási programok első hullámát majd az Arizona State University (ASU) kiválasztott hallgatói és a Starbucks alkalmazottai számára. Az első hullámban az ASU saját oktatástechnológiája és oktatói kara segítségével kínál kibővített élményt a hallgatóknak, beleértve a már meglévő ASU-programokhoz kapcsolódó, fenntarthatósággal kapcsolatos külföldi tanulmányi lehetőségeket is. A Starbucks-labor várhatóan három éven belül nyílik meg.
A Hacienda Alsacia, a vállalat első és egyetlen saját tulajdonban álló és üzemeltetésű kávéfarmja kizárólag kutatás-fejlesztési célokat szolgál. A Starbucks a létesítményt új kávéfajták létrehozására, betegségeknek ellenálló kávécserjék tesztelésére, valamint fenntartható mezőgazdasági gyakorlatok kifejlesztésére és megosztására használja.
Kapcsolódó cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >