Fenntarthatósági jelentést publikált a Rossmann
Újabb mérföldkőhöz érkezett hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő FMCG-vállalata. 2021. április 22-én, a Föld Napja alkalmából első Fenntarthatósági jelentését tette közzé a Rossmann
A Rossmann számára a fenntartható gazdálkodás kiemelt jelentőséggel bír. A vállalat meggyőződése, hogy a fenntarthatóság minden elemét csak akkor tudja megvalósítani, ha sikeresen teljesít, és képes biztosítani azokat a pénzügyi forrásokat, amelyek szükségesek a környezeti és társadalmi fenntarthatóság megteremtéséhez. Ezért a fenntarthatóság értelmezésében elsődleges helyen a hosszú távon fenntartható, gazdaságilag sikeres vállalati működés áll. A folyamatos pozitív üzletfejlődés, működési hatékonyság és többek között a vállalati folyamatok költséghatékony módon történő működtetése az eszköz ahhoz, hogy környezetkímélő módon gazdálkodhasson, és a társadalmi kérdésekre is nagy hangsúlyt tudjon fordítani.
- A Rossmann saját márkás bioélelmiszer-márkája, az enerBIO több mint száz terméke esetében nem használ kartondobozt, papírcímkét, visszazárható címkét, csomagolódobozt, belső tasakot. Ezzel a módszerrel a vállalat évente kereken 48 tonna csomagolóanyagot takarít meg.
- A Rossmann saját márkás tisztítószermárkája, a Domol termékek közül több mint 30 termék csomagolása (flakon vagy kupak) teljes egészében újrahasznosított műanyagból készül. Ezzel évente 830 tonna új gyártású műanyagot takarít meg a drogérialánc.
- Az Online Drogériában egy külön kategória készült a tudatos vásárlók számára, ők olyan 19 termékjellemző alapján szűrhetnek, mint például szilikonmentes, mikroműanyag-mentes, bio, vegán, parfümmentes stb.(x)
Kapcsolódó cikkeink
Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Nőnap a Rossmann-nál: női vezetők, kupon és nyereményjáték
A hazai Rossmann 11 tagú menedzsmentjéből 4-en nők, akik idén…
Tovább olvasom >A Rossmann belső tehetségei hódítják meg a TikTokot
A Rossmann innovatív közösségi média kezdeményezése révén bolti dolgozóikkal egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Soós Tészta Kft. megbízható minőséget nyújt
A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft.,…
Tovább olvasom >Nestlé Fitness újdonságok: hozzáadott cukrot nem tartalmazó gabonapelyhek, kétféle ízben
A Nestlé Hungária Kft. Fitness termékcsaládja a fogyasztói trendeket figyelembe véve,…
Tovább olvasom >A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >