Fenntarthatósági jelentést publikált a Rossmann
Újabb mérföldkőhöz érkezett hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő FMCG-vállalata. 2021. április 22-én, a Föld Napja alkalmából első Fenntarthatósági jelentését tette közzé a Rossmann
A Rossmann számára a fenntartható gazdálkodás kiemelt jelentőséggel bír. A vállalat meggyőződése, hogy a fenntarthatóság minden elemét csak akkor tudja megvalósítani, ha sikeresen teljesít, és képes biztosítani azokat a pénzügyi forrásokat, amelyek szükségesek a környezeti és társadalmi fenntarthatóság megteremtéséhez. Ezért a fenntarthatóság értelmezésében elsődleges helyen a hosszú távon fenntartható, gazdaságilag sikeres vállalati működés áll. A folyamatos pozitív üzletfejlődés, működési hatékonyság és többek között a vállalati folyamatok költséghatékony módon történő működtetése az eszköz ahhoz, hogy környezetkímélő módon gazdálkodhasson, és a társadalmi kérdésekre is nagy hangsúlyt tudjon fordítani.
- A Rossmann saját márkás bioélelmiszer-márkája, az enerBIO több mint száz terméke esetében nem használ kartondobozt, papírcímkét, visszazárható címkét, csomagolódobozt, belső tasakot. Ezzel a módszerrel a vállalat évente kereken 48 tonna csomagolóanyagot takarít meg.
- A Rossmann saját márkás tisztítószermárkája, a Domol termékek közül több mint 30 termék csomagolása (flakon vagy kupak) teljes egészében újrahasznosított műanyagból készül. Ezzel évente 830 tonna új gyártású műanyagot takarít meg a drogérialánc.
- Az Online Drogériában egy külön kategória készült a tudatos vásárlók számára, ők olyan 19 termékjellemző alapján szűrhetnek, mint például szilikonmentes, mikroműanyag-mentes, bio, vegán, parfümmentes stb.(x)
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Exkluzív márkáit reklámozza a ROSSMANN
Exkluzív márkáira fókuszáló kampányt indított a ROSSMANN. A kampány kommunikációja…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
HonestFood – hatékonyabb, fenntarthatóbb, igazságosabb rendszer
Az HonestFood koncepció a fenntarthatóságot, az egészséges élelmiszer-termelést, valamint az…
Tovább olvasom >Üdítő hírek érkeztek egyenesen a fogyasztóktól – A Márka reprezentatív felmérése alapján
A Márka Üdítőgyártó Kft. az év első negyedévében reprezentatív kutatást…
Tovább olvasom >Tükröm, tükröm: kiterjesztett valóság a Rossmann mobilappjában
A Rossmann lépést tartva a digitális kor újításaival és a…
Tovább olvasom >