Fenntarthatóbb kommunikációra vált a Cactus

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2022. 10. 03. 14:00

A luxemburgi kereskedelmi lánc, a Cactus új marketing- és kommunikációs stratégiája a fenntarthatósára épül. A szeptember 1-jén hatályba lépő új stratégia keretében a lánc promócióinak nagyobb részét a Cactus appban, online hírlevélben és a közösségi médiában hirdeti meg, és egyre kevésbé támaszkodik a papíralapú hirdetési újságokra.

Cactus logo

Emellett a l’Essentiellel kialakított együttműködés keretében az élelmiszerekre vonatkozó heti promóciókról a lap tájékoztatja az olvasókat. Keddenként a lapban található behúzás fogja a figyelmet felhívni a szezonális termékekre, valamint az egyes szupermarketekben elérhető akciókra.

A lánc új magazinja, a Luxemburgban FSC-­minősítésű papírra nyomtatott Cactus Home az előfizetőknek szól.

Ezzel együtt megszűnik a keddenként a posta­ládákba került Cactus Week szórólap, amivel évente több mint 7 millió négyzetméternyi papír használata válik szükségtelenné.

Kapcsolódó cikkeink