Fenntarthatóbb kommunikációra vált a Cactus
A luxemburgi kereskedelmi lánc, a Cactus új marketing- és kommunikációs stratégiája a fenntarthatósára épül. A szeptember 1-jén hatályba lépő új stratégia keretében a lánc promócióinak nagyobb részét a Cactus appban, online hírlevélben és a közösségi médiában hirdeti meg, és egyre kevésbé támaszkodik a papíralapú hirdetési újságokra.
Emellett a l’Essentiellel kialakított együttműködés keretében az élelmiszerekre vonatkozó heti promóciókról a lap tájékoztatja az olvasókat. Keddenként a lapban található behúzás fogja a figyelmet felhívni a szezonális termékekre, valamint az egyes szupermarketekben elérhető akciókra.
A lánc új magazinja, a Luxemburgban FSC-minősítésű papírra nyomtatott Cactus Home az előfizetőknek szól.
Ezzel együtt megszűnik a keddenként a postaládákba került Cactus Week szórólap, amivel évente több mint 7 millió négyzetméternyi papír használata válik szükségtelenné.
Kapcsolódó cikkeink
K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >