Fenntarthatóbb kommunikációra vált a Cactus
A luxemburgi kereskedelmi lánc, a Cactus új marketing- és kommunikációs stratégiája a fenntarthatósára épül. A szeptember 1-jén hatályba lépő új stratégia keretében a lánc promócióinak nagyobb részét a Cactus appban, online hírlevélben és a közösségi médiában hirdeti meg, és egyre kevésbé támaszkodik a papíralapú hirdetési újságokra.
Emellett a l’Essentiellel kialakított együttműködés keretében az élelmiszerekre vonatkozó heti promóciókról a lap tájékoztatja az olvasókat. Keddenként a lapban található behúzás fogja a figyelmet felhívni a szezonális termékekre, valamint az egyes szupermarketekben elérhető akciókra.
A lánc új magazinja, a Luxemburgban FSC-minősítésű papírra nyomtatott Cactus Home az előfizetőknek szól.
Ezzel együtt megszűnik a keddenként a postaládákba került Cactus Week szórólap, amivel évente több mint 7 millió négyzetméternyi papír használata válik szükségtelenné.
Kapcsolódó cikkeink
Magatartáskutatás mutatta ki: aki takarékos, az zöldebben él
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A K&H Biztosító elnyerte az MNB Zöld Pénzügyek Díját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az idősebbek vezetik a visszaváltást Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén sem drágul a karácsonyi hal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így költenek a magyarok karácsonykor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A körforgásban tartott csomagolás akár milliárdos megtakarítást eredményezhet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

