Fenntartható mosószert vezet be a dm-drogerie markt
Új, fenntartható, saját márkás mosószert dobott piacra a dm-drogerie markt: az első két Denkmit mosószer a dm több mint 2150 üzletében kapható.
A cikk a Trade magazin 2025/12-2026.01. lapszámában olvasható.
A LanzaTechhel és a Mibelle Grouppal közös projektben a kereskedő új környezetbarát mosószergyártási folyamat megalkotását célozta meg.
Az új termékcsalád számos elvárásnak – hatékonyság, bőrbarát tulajdonságok, minimális környezeti terhelés – igyekszik megfelelni. A mosószerek kőolajalapú összetevők helyett újrahasznosított CO₂-ből előállított etanolból készült, nemionos felületaktív anyagokat tartalmaznak, és újrahasznosítható csomagolásban kerülnek forgalomba.
A fejlesztés része a vállalat hosszú távú környezetvédelmi stratégiájának, amely a fenntartható termékek arányának növelésére és a vásárlók tudatos választásainak támogatására irányul.
Kapcsolódó cikkeink
Többet főznének az X- és Y-generációk tagjai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöld jövő a FoodTechShow-n
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarországra érkezett a Sensobus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megújította újrahasznosítási célkitűzését a Schwarz Group
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Agroinform.hu: a fenyőfát vásárlók háromnegyede idén is hazai termelők termékeit díszítheti fel
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

