Fenntartható, magyar tisztítószerek érkeztek az Auchan polcaira
A CYCLE elkötelezettsége a fenntartható életmód iránt új szintre emelkedik, mivel környezetbarát tisztítószereit májustól országszerte forgalmazzák az Auchan üzletekben. Hazánkban is egyre többen tisztában vannak azzal, hogy a hagyományos tisztítószerek károsak az egészségre és környezetre, így a CYCLE Auchan áruházakba való bekerülése fontos lépés a lakosság számára. A természet erejét és az innovatív technológiát kihasználva a vállalat a hagyományos tisztítószerek helyett hatékony és környezettudatos alternatívákat kínál a magyarok számára.
„A CYCLE-nál arra törekszünk, hogy forradalmasítsuk az emberek otthoni tisztítási szokásait, mindezt úgy, hogy támogatjuk a fenntarthatóságot és felhívjuk a figyelmet a hagyományos szerek mérgező összetevőire és hatásaira”
– mondta Sunny Bhasin, a CYCLE alapítója.
„Az Auchannal való partnerség lehetővé teszi számunkra, hogy még több háztartást elérjünk, és lehetőséget adjunk az embereknek arra, hogy zöldebb döntéseket hozzanak a saját otthonuk és a bolygó érdekében”
– tette hozzá.
A CYCLE környezetbarát tisztítószerei, amelyeket természetes összetevőkből és újrahasznosított anyagokból készítenek, méreganyagmentes tisztítási megoldásokat kínálnak anélkül, hogy a hatékonyságot, vagy a fenntarthatóságot veszélyeztetnék. A fürdőszoba-tisztítótól, a mosogatószeren át, az általános tisztítószerig a CYCLE teljes körű termékpalettát kínál, amely a háztartások változatos tisztítási igényeit célozza meg, miközben minimalizálja a környezeti hatásokat.
Az Auchan és a CYCLE együttműködése segít abban, hogy több embernek legyen lehetősége öko tisztítószereket választania, és rávilágít arra is, hogy az Auchan számára is egyre fontosabb a fenntartható termékek kínálatának bővítése.
További információért a CYCLE-ról látogasson el a CYCLE weboldalra.
Kapcsolódó cikkeink
Autonóm üzleteket tesztel az Auchan Franciaországban
Az Auchan Észak-Franciaországban autonóm boltok működését teszteli vasárnap délutánonként annak…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Újra a fenntarthatóság kerül előtérbe az Auchannál
Az Auchanban a fenntarthatóság az áruházi működésen kívül az árukészletre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >