Fenntartható, magyar tisztítószerek érkeztek az Auchan polcaira
A CYCLE elkötelezettsége a fenntartható életmód iránt új szintre emelkedik, mivel környezetbarát tisztítószereit májustól országszerte forgalmazzák az Auchan üzletekben. Hazánkban is egyre többen tisztában vannak azzal, hogy a hagyományos tisztítószerek károsak az egészségre és környezetre, így a CYCLE Auchan áruházakba való bekerülése fontos lépés a lakosság számára. A természet erejét és az innovatív technológiát kihasználva a vállalat a hagyományos tisztítószerek helyett hatékony és környezettudatos alternatívákat kínál a magyarok számára.
„A CYCLE-nál arra törekszünk, hogy forradalmasítsuk az emberek otthoni tisztítási szokásait, mindezt úgy, hogy támogatjuk a fenntarthatóságot és felhívjuk a figyelmet a hagyományos szerek mérgező összetevőire és hatásaira”
– mondta Sunny Bhasin, a CYCLE alapítója.
„Az Auchannal való partnerség lehetővé teszi számunkra, hogy még több háztartást elérjünk, és lehetőséget adjunk az embereknek arra, hogy zöldebb döntéseket hozzanak a saját otthonuk és a bolygó érdekében”
– tette hozzá.
A CYCLE környezetbarát tisztítószerei, amelyeket természetes összetevőkből és újrahasznosított anyagokból készítenek, méreganyagmentes tisztítási megoldásokat kínálnak anélkül, hogy a hatékonyságot, vagy a fenntarthatóságot veszélyeztetnék. A fürdőszoba-tisztítótól, a mosogatószeren át, az általános tisztítószerig a CYCLE teljes körű termékpalettát kínál, amely a háztartások változatos tisztítási igényeit célozza meg, miközben minimalizálja a környezeti hatásokat.
Az Auchan és a CYCLE együttműködése segít abban, hogy több embernek legyen lehetősége öko tisztítószereket választania, és rávilágít arra is, hogy az Auchan számára is egyre fontosabb a fenntartható termékek kínálatának bővítése.
További információért a CYCLE-ról látogasson el a CYCLE weboldalra.
Kapcsolódó cikkeink
Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Kert & grill – szezonális lendület az Auchannál
A COVID óta a kertészkedés és a szabadtéri tevékenységek reneszánszukat…
Tovább olvasom >Több mint ezer piperecikk és drogériai termék lesz olcsóbb az Auchanban
Az Auchan hatalmas áruválasztékából több mint ezer vegyi árut és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >