Fenntartható, magyar tisztítószerek érkeztek az Auchan polcaira
A CYCLE elkötelezettsége a fenntartható életmód iránt új szintre emelkedik, mivel környezetbarát tisztítószereit májustól országszerte forgalmazzák az Auchan üzletekben. Hazánkban is egyre többen tisztában vannak azzal, hogy a hagyományos tisztítószerek károsak az egészségre és környezetre, így a CYCLE Auchan áruházakba való bekerülése fontos lépés a lakosság számára. A természet erejét és az innovatív technológiát kihasználva a vállalat a hagyományos tisztítószerek helyett hatékony és környezettudatos alternatívákat kínál a magyarok számára.
„A CYCLE-nál arra törekszünk, hogy forradalmasítsuk az emberek otthoni tisztítási szokásait, mindezt úgy, hogy támogatjuk a fenntarthatóságot és felhívjuk a figyelmet a hagyományos szerek mérgező összetevőire és hatásaira”
– mondta Sunny Bhasin, a CYCLE alapítója.
„Az Auchannal való partnerség lehetővé teszi számunkra, hogy még több háztartást elérjünk, és lehetőséget adjunk az embereknek arra, hogy zöldebb döntéseket hozzanak a saját otthonuk és a bolygó érdekében”
– tette hozzá.
A CYCLE környezetbarát tisztítószerei, amelyeket természetes összetevőkből és újrahasznosított anyagokból készítenek, méreganyagmentes tisztítási megoldásokat kínálnak anélkül, hogy a hatékonyságot, vagy a fenntarthatóságot veszélyeztetnék. A fürdőszoba-tisztítótól, a mosogatószeren át, az általános tisztítószerig a CYCLE teljes körű termékpalettát kínál, amely a háztartások változatos tisztítási igényeit célozza meg, miközben minimalizálja a környezeti hatásokat.
Az Auchan és a CYCLE együttműködése segít abban, hogy több embernek legyen lehetősége öko tisztítószereket választania, és rávilágít arra is, hogy az Auchan számára is egyre fontosabb a fenntartható termékek kínálatának bővítése.
További információért a CYCLE-ról látogasson el a CYCLE weboldalra.
Kapcsolódó cikkeink
A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >