Fenntartható, magyar tisztítószerek érkeztek az Auchan polcaira
A CYCLE elkötelezettsége a fenntartható életmód iránt új szintre emelkedik, mivel környezetbarát tisztítószereit májustól országszerte forgalmazzák az Auchan üzletekben. Hazánkban is egyre többen tisztában vannak azzal, hogy a hagyományos tisztítószerek károsak az egészségre és környezetre, így a CYCLE Auchan áruházakba való bekerülése fontos lépés a lakosság számára. A természet erejét és az innovatív technológiát kihasználva a vállalat a hagyományos tisztítószerek helyett hatékony és környezettudatos alternatívákat kínál a magyarok számára.
„A CYCLE-nál arra törekszünk, hogy forradalmasítsuk az emberek otthoni tisztítási szokásait, mindezt úgy, hogy támogatjuk a fenntarthatóságot és felhívjuk a figyelmet a hagyományos szerek mérgező összetevőire és hatásaira”
– mondta Sunny Bhasin, a CYCLE alapítója.
„Az Auchannal való partnerség lehetővé teszi számunkra, hogy még több háztartást elérjünk, és lehetőséget adjunk az embereknek arra, hogy zöldebb döntéseket hozzanak a saját otthonuk és a bolygó érdekében”
– tette hozzá.
A CYCLE környezetbarát tisztítószerei, amelyeket természetes összetevőkből és újrahasznosított anyagokból készítenek, méreganyagmentes tisztítási megoldásokat kínálnak anélkül, hogy a hatékonyságot, vagy a fenntarthatóságot veszélyeztetnék. A fürdőszoba-tisztítótól, a mosogatószeren át, az általános tisztítószerig a CYCLE teljes körű termékpalettát kínál, amely a háztartások változatos tisztítási igényeit célozza meg, miközben minimalizálja a környezeti hatásokat.
Az Auchan és a CYCLE együttműködése segít abban, hogy több embernek legyen lehetősége öko tisztítószereket választania, és rávilágít arra is, hogy az Auchan számára is egyre fontosabb a fenntartható termékek kínálatának bővítése.
További információért a CYCLE-ról látogasson el a CYCLE weboldalra.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >