Fenntartható krumpli a Carrefour-tól
A Carrefour bejelentette, hogy piacra dobja fenntarthatóan termesztett burgonyáját. A kiskereskedő üzleteiben a termék októbertől érhető el.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/05/potatoes-1585060_640-300x197.jpg)
Nem bántják a termőtalajt
A burgonyák, amelyeket permetezés nélkül termesztenek, a Carrefour Quality Line termékei közé kerülnek.
A Carrefour biztosítja, hogy a krumpli olyan termelőktől érkezzen, akik fenntartható módon gazdálkodnak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol Uvesco felvásárlását fontolgatja a Carrefour
Médiabeszámolók szerint a spanyol Uvesco Group élelmiszer-forgalmazó cég PAI Partners-től…
Tovább olvasom >Nutella jégkrémmel ünnepli a Ferrero a márka születésnapját Olaszországban
Az olasz édességgyártó óriás, a Ferrero édes meglepetéssel – a…
Tovább olvasom >Kiskereskedelem 2023: Racionalizáló fogyasztók, technológiai fejlesztések
Tavalyra visszatekintve a kiskereskedők többsége világszerte az infláció szárnyalásával, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >