Fenntartható kihívás: hordj egyetlen ruhadarabot száz napon keresztül!
Százmilliárd ruhadarab. Ennyi készül évente globálisan. Gyártásuk a világ karbonkibocsájtásának 10 százalékáért felelős. A Wool&Prince innovatív módot talált arra, hogy motiválja az embereket: vásároljanak kevesebb ruhát.

Nem lesz szükség nagy gardróbra…
A cég 100 dolláros ajándékkártyát ad azon vásárlóinak, akik vállalják, hogy száz egymást követő napon felveszik valamelyik náluk vásárolt, szag- és folttaszító ruhadarabjukat. A Wool&Prince ruhái gyapjúból készültek és szükségtelen kimosni őket, elég csupán felakasztani este és kicsit átöblíteni meleg vízzel, ha mégis kellemetlen szagot kezd árasztani.
A lényeg, hogy így vizet és energiát spórolunk, ráadásul sokkal kevesebb ruhára is van szükségünk. A kihívásban részt vevőknek minden nap be kell küldeniük egy fotót, bizonyítva, hogy viselik a ruhát.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >