Fenntartható kihívás: hordj egyetlen ruhadarabot száz napon keresztül!
Százmilliárd ruhadarab. Ennyi készül évente globálisan. Gyártásuk a világ karbonkibocsájtásának 10 százalékáért felelős. A Wool&Prince innovatív módot talált arra, hogy motiválja az embereket: vásároljanak kevesebb ruhát.

Nem lesz szükség nagy gardróbra…
A cég 100 dolláros ajándékkártyát ad azon vásárlóinak, akik vállalják, hogy száz egymást követő napon felveszik valamelyik náluk vásárolt, szag- és folttaszító ruhadarabjukat. A Wool&Prince ruhái gyapjúból készültek és szükségtelen kimosni őket, elég csupán felakasztani este és kicsit átöblíteni meleg vízzel, ha mégis kellemetlen szagot kezd árasztani.
A lényeg, hogy így vizet és energiát spórolunk, ráadásul sokkal kevesebb ruhára is van szükségünk. A kihívásban részt vevőknek minden nap be kell küldeniük egy fotót, bizonyítva, hogy viselik a ruhát.
Springwise
Kapcsolódó cikkeink
A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Receptekkel kampányol a brit Aldi a gyermekek egészségesebb táplákozásáért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nekünk az étel a mindenünk” – üzeni a Tesco kiváló alapanyagokra fókuszáló új kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
