Fenntartható, kalóriacsökkentett és dalba foglalt sör
Az AB InBev egyre népszerűbb sörmárkája a Michelob Ultra Pure Gold immár 100% napenergia felhasználásával készül. A bió minősítésű lager a bejelentést a kolumbiai Maluma új dalával teszi emlékezetessé.
A „Rumba (Puro Oro Anthem)” (tiszta arany himnusz) már meghallgatható a Spotify-on. A PR Newswire-ön tett bejelentés szerint a Nap, a napsugarak hangját idézi meg benne a zenész. A kapcsolódó videó április 22-től látható Maluma YouTube csatornáján, a művész így ünnepli a Föld Napját. Az együttműködés keretében szerencsés 21 éves vagy idősebb fogyasztóknak a dalt limitált kiadású arany lemezen juttatják majd el.
Milliókat fordít az AB InBev fenntarthatóságra
A 100% napenergia felhasználás bejelentése az anyavállalat, az Anheuser-Busch fenntarthatósági törekvéseit támasztja alá az Egyesült Államokban. E szerint idén 100 millió dollárt, 2 éves viszonylatban összesen 1 milliárd dollárt fordítanak országos hatókörű környezetvédelemmel kapcsolatos beruházásokra. Többek között a sörkészítéshez használt árpát tovább hasznosítják más élelmiszerek és italok gyártásához. Tovább folytatják a megújuló energiaforrások felhasználásának kiszélesítését, a nap mellett a szélenergia felhasználásával.
-Az ország legnépszerűbb USDA tanúsítvánnyal rendelkező bio söreként a Michelob ULTRA Pure Gold mindig is középpontba helyezte a természetet, és most tovább megyünk azzal, hogy fenntartható módon készítjük sörünket 100% -os napenergiával. Az idei Föld Napján arra számítunk, hogy megünnepelhetjük elkötelezettségünket hosszú távú partnerünkkel, Maluma-val, aki osztozik a természet és a fenntarthatóság iránti szenvedélyünkben – mondta Ricardo Marques, a Michelob ULTRA alelnöke.
-Mindez egy lépéssel közelebb visz minket az Anheuser-Busch 2025-re kitűzött amerikai fenntarthatósági céljaink eléréséhez. A környezetvédelem üzleti tevékenységünk középpontjában áll, elkötelezettek vagyunk a fenntartható jövő megvalósítása mellett, hogy a következő generációk is élvezhessék termékeinket – tette hozzá Angie Slaughter, az Anheuser- Busch fenntarthatósági alelnöke.
Új célcsoportok megszólítása
A Michelob Ultra Pure Gold fenntarthatósági bejelentése és Malumával való együttműködése több marketing trend ötvözésére épül. A pop kultúra és a környezetvédelem társításával a márka és az AB InBev hitelesen közvetíti elkötelezettségét a téma iránt érzékeny „zöld” fogyasztók felé. Ugyanakkor Maluma országos és nemzetközi rajongótáborához is közel kerülnek, a zenészt havonta 31 millióan hallgatják csak a Spotify-on. A márka mindkét vonalon a fiatalabb generációkhoz kerülhet közelebb. Ez a hiteles megközelítés megelőzheti a „zöld látszat keltés” vádjának megjelenését a kritikákban.
Kapcsolódó cikkeink
A JYSK folyamatosan dolgozik a környezeti lábnyomának csökkentésén
A dán vállalat, JYSK, ismét fontos lépéseket tesz a környezetvédelem…
Tovább olvasom >BCSDH taggyűlés: Álljunk a változások élére!
A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH – Business…
Tovább olvasom >Újabb lépést tesz a fenntarthatóbb jövőért a Rossmann
Környezeti lábnyomának csökkentése érdekében a Rossmann Magyarország újabb intézkedést vezetett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >