Fenntartható, kalóriacsökkentett és dalba foglalt sör
Az AB InBev egyre népszerűbb sörmárkája a Michelob Ultra Pure Gold immár 100% napenergia felhasználásával készül. A bió minősítésű lager a bejelentést a kolumbiai Maluma új dalával teszi emlékezetessé.
A „Rumba (Puro Oro Anthem)” (tiszta arany himnusz) már meghallgatható a Spotify-on. A PR Newswire-ön tett bejelentés szerint a Nap, a napsugarak hangját idézi meg benne a zenész. A kapcsolódó videó április 22-től látható Maluma YouTube csatornáján, a művész így ünnepli a Föld Napját. Az együttműködés keretében szerencsés 21 éves vagy idősebb fogyasztóknak a dalt limitált kiadású arany lemezen juttatják majd el.
Milliókat fordít az AB InBev fenntarthatóságra
A 100% napenergia felhasználás bejelentése az anyavállalat, az Anheuser-Busch fenntarthatósági törekvéseit támasztja alá az Egyesült Államokban. E szerint idén 100 millió dollárt, 2 éves viszonylatban összesen 1 milliárd dollárt fordítanak országos hatókörű környezetvédelemmel kapcsolatos beruházásokra. Többek között a sörkészítéshez használt árpát tovább hasznosítják más élelmiszerek és italok gyártásához. Tovább folytatják a megújuló energiaforrások felhasználásának kiszélesítését, a nap mellett a szélenergia felhasználásával.
-Az ország legnépszerűbb USDA tanúsítvánnyal rendelkező bio söreként a Michelob ULTRA Pure Gold mindig is középpontba helyezte a természetet, és most tovább megyünk azzal, hogy fenntartható módon készítjük sörünket 100% -os napenergiával. Az idei Föld Napján arra számítunk, hogy megünnepelhetjük elkötelezettségünket hosszú távú partnerünkkel, Maluma-val, aki osztozik a természet és a fenntarthatóság iránti szenvedélyünkben – mondta Ricardo Marques, a Michelob ULTRA alelnöke.
-Mindez egy lépéssel közelebb visz minket az Anheuser-Busch 2025-re kitűzött amerikai fenntarthatósági céljaink eléréséhez. A környezetvédelem üzleti tevékenységünk középpontjában áll, elkötelezettek vagyunk a fenntartható jövő megvalósítása mellett, hogy a következő generációk is élvezhessék termékeinket – tette hozzá Angie Slaughter, az Anheuser- Busch fenntarthatósági alelnöke.
Új célcsoportok megszólítása
A Michelob Ultra Pure Gold fenntarthatósági bejelentése és Malumával való együttműködése több marketing trend ötvözésére épül. A pop kultúra és a környezetvédelem társításával a márka és az AB InBev hitelesen közvetíti elkötelezettségét a téma iránt érzékeny „zöld” fogyasztók felé. Ugyanakkor Maluma országos és nemzetközi rajongótáborához is közel kerülnek, a zenészt havonta 31 millióan hallgatják csak a Spotify-on. A márka mindkét vonalon a fiatalabb generációkhoz kerülhet közelebb. Ez a hiteles megközelítés megelőzheti a „zöld látszat keltés” vádjának megjelenését a kritikákban.
Kapcsolódó cikkeink
Ceres ZRt.: Fenntarthatósági mérföldkő a győri üzem tetején
A fenntarthatóságot és az innovációt tűzte zászlajára a Ceres ZRt.,…
Tovább olvasom >Megtérül a fenntarthatóság
Az EY 2024-es Fenntartható Érték Tanulmánya szerint a fenntarthatósági beruházások…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >