Fenntartható, kalóriacsökkentett és dalba foglalt sör
Az AB InBev egyre népszerűbb sörmárkája a Michelob Ultra Pure Gold immár 100% napenergia felhasználásával készül. A bió minősítésű lager a bejelentést a kolumbiai Maluma új dalával teszi emlékezetessé.
A „Rumba (Puro Oro Anthem)” (tiszta arany himnusz) már meghallgatható a Spotify-on. A PR Newswire-ön tett bejelentés szerint a Nap, a napsugarak hangját idézi meg benne a zenész. A kapcsolódó videó április 22-től látható Maluma YouTube csatornáján, a művész így ünnepli a Föld Napját. Az együttműködés keretében szerencsés 21 éves vagy idősebb fogyasztóknak a dalt limitált kiadású arany lemezen juttatják majd el.
Milliókat fordít az AB InBev fenntarthatóságra
A 100% napenergia felhasználás bejelentése az anyavállalat, az Anheuser-Busch fenntarthatósági törekvéseit támasztja alá az Egyesült Államokban. E szerint idén 100 millió dollárt, 2 éves viszonylatban összesen 1 milliárd dollárt fordítanak országos hatókörű környezetvédelemmel kapcsolatos beruházásokra. Többek között a sörkészítéshez használt árpát tovább hasznosítják más élelmiszerek és italok gyártásához. Tovább folytatják a megújuló energiaforrások felhasználásának kiszélesítését, a nap mellett a szélenergia felhasználásával.
-Az ország legnépszerűbb USDA tanúsítvánnyal rendelkező bio söreként a Michelob ULTRA Pure Gold mindig is középpontba helyezte a természetet, és most tovább megyünk azzal, hogy fenntartható módon készítjük sörünket 100% -os napenergiával. Az idei Föld Napján arra számítunk, hogy megünnepelhetjük elkötelezettségünket hosszú távú partnerünkkel, Maluma-val, aki osztozik a természet és a fenntarthatóság iránti szenvedélyünkben – mondta Ricardo Marques, a Michelob ULTRA alelnöke.
-Mindez egy lépéssel közelebb visz minket az Anheuser-Busch 2025-re kitűzött amerikai fenntarthatósági céljaink eléréséhez. A környezetvédelem üzleti tevékenységünk középpontjában áll, elkötelezettek vagyunk a fenntartható jövő megvalósítása mellett, hogy a következő generációk is élvezhessék termékeinket – tette hozzá Angie Slaughter, az Anheuser- Busch fenntarthatósági alelnöke.
Új célcsoportok megszólítása
A Michelob Ultra Pure Gold fenntarthatósági bejelentése és Malumával való együttműködése több marketing trend ötvözésére épül. A pop kultúra és a környezetvédelem társításával a márka és az AB InBev hitelesen közvetíti elkötelezettségét a téma iránt érzékeny „zöld” fogyasztók felé. Ugyanakkor Maluma országos és nemzetközi rajongótáborához is közel kerülnek, a zenészt havonta 31 millióan hallgatják csak a Spotify-on. A márka mindkét vonalon a fiatalabb generációkhoz kerülhet közelebb. Ez a hiteles megközelítés megelőzheti a „zöld látszat keltés” vádjának megjelenését a kritikákban.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >