Fenntartható, kalóriacsökkentett és dalba foglalt sör
Az AB InBev egyre népszerűbb sörmárkája a Michelob Ultra Pure Gold immár 100% napenergia felhasználásával készül. A bió minősítésű lager a bejelentést a kolumbiai Maluma új dalával teszi emlékezetessé.
A „Rumba (Puro Oro Anthem)” (tiszta arany himnusz) már meghallgatható a Spotify-on. A PR Newswire-ön tett bejelentés szerint a Nap, a napsugarak hangját idézi meg benne a zenész. A kapcsolódó videó április 22-től látható Maluma YouTube csatornáján, a művész így ünnepli a Föld Napját. Az együttműködés keretében szerencsés 21 éves vagy idősebb fogyasztóknak a dalt limitált kiadású arany lemezen juttatják majd el.
Milliókat fordít az AB InBev fenntarthatóságra
A 100% napenergia felhasználás bejelentése az anyavállalat, az Anheuser-Busch fenntarthatósági törekvéseit támasztja alá az Egyesült Államokban. E szerint idén 100 millió dollárt, 2 éves viszonylatban összesen 1 milliárd dollárt fordítanak országos hatókörű környezetvédelemmel kapcsolatos beruházásokra. Többek között a sörkészítéshez használt árpát tovább hasznosítják más élelmiszerek és italok gyártásához. Tovább folytatják a megújuló energiaforrások felhasználásának kiszélesítését, a nap mellett a szélenergia felhasználásával.
-Az ország legnépszerűbb USDA tanúsítvánnyal rendelkező bio söreként a Michelob ULTRA Pure Gold mindig is középpontba helyezte a természetet, és most tovább megyünk azzal, hogy fenntartható módon készítjük sörünket 100% -os napenergiával. Az idei Föld Napján arra számítunk, hogy megünnepelhetjük elkötelezettségünket hosszú távú partnerünkkel, Maluma-val, aki osztozik a természet és a fenntarthatóság iránti szenvedélyünkben – mondta Ricardo Marques, a Michelob ULTRA alelnöke.
-Mindez egy lépéssel közelebb visz minket az Anheuser-Busch 2025-re kitűzött amerikai fenntarthatósági céljaink eléréséhez. A környezetvédelem üzleti tevékenységünk középpontjában áll, elkötelezettek vagyunk a fenntartható jövő megvalósítása mellett, hogy a következő generációk is élvezhessék termékeinket – tette hozzá Angie Slaughter, az Anheuser- Busch fenntarthatósági alelnöke.
Új célcsoportok megszólítása
A Michelob Ultra Pure Gold fenntarthatósági bejelentése és Malumával való együttműködése több marketing trend ötvözésére épül. A pop kultúra és a környezetvédelem társításával a márka és az AB InBev hitelesen közvetíti elkötelezettségét a téma iránt érzékeny „zöld” fogyasztók felé. Ugyanakkor Maluma országos és nemzetközi rajongótáborához is közel kerülnek, a zenészt havonta 31 millióan hallgatják csak a Spotify-on. A márka mindkét vonalon a fiatalabb generációkhoz kerülhet közelebb. Ez a hiteles megközelítés megelőzheti a „zöld látszat keltés” vádjának megjelenését a kritikákban.
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >