Fenntartható csomagolással újít a Procter&Gamble
Az FMCG-óriás megújuló és fenntartható, cukornádból származó műanyagot kíván használni Pantene Pro-V, Cover Girl és Max Factor márkái csomagolásában
Az új csomagolóanyag előállításakor a cukornádból először etanolt nyernek, melyet HDPE műanyaggá alakítanak. Az így előállított műanyag teljes mértékben újrahasznosítható.
A növényi alapú műanyagot Brazíliában állítja elő a cég számára a Braskem nevű vállalat. Alapanyagként a gyártáshoz fenntartható termesztőktől származó, brazil cukornádat használnak.
A P&G számításai szerint a csomagolásváltás megvalósítására nemzetközi szinten két év alatt kerülhet sor, az első fenntartható csomagolású termékek 2011-ben kerülhetnek az üzletek polcaira – írja a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Lorin folyékony szappan 750 ml doypack – almond milk, sensitive
Ez a modern csomagolási forma nemcsak praktikus, hanem fenntartható is.…
Tovább olvasom >NIVEA® Luminous630® Skin Glow Szérum 30 ml
Fedezze fel a ragyogó bőr új dimenzióját! Az innovatív formula…
Tovább olvasom >Jana Ice Tea Peach Zero
Büszkén mutatjuk be a Jana Ice Tea kínálatának legújabb tagját…
Tovább olvasom >