Fenntartható csomagolással újít a Procter&Gamble
Az FMCG-óriás megújuló és fenntartható, cukornádból származó műanyagot kíván használni Pantene Pro-V, Cover Girl és Max Factor márkái csomagolásában
Az új csomagolóanyag előállításakor a cukornádból először etanolt nyernek, melyet HDPE műanyaggá alakítanak. Az így előállított műanyag teljes mértékben újrahasznosítható.
A növényi alapú műanyagot Brazíliában állítja elő a cég számára a Braskem nevű vállalat. Alapanyagként a gyártáshoz fenntartható termesztőktől származó, brazil cukornádat használnak.
A P&G számításai szerint a csomagolásváltás megvalósítására nemzetközi szinten két év alatt kerülhet sor, az első fenntartható csomagolású termékek 2011-ben kerülhetnek az üzletek polcaira – írja a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >