Fenntartható csomagolással újít a Procter&Gamble
Az FMCG-óriás megújuló és fenntartható, cukornádból származó műanyagot kíván használni Pantene Pro-V, Cover Girl és Max Factor márkái csomagolásában
Az új csomagolóanyag előállításakor a cukornádból először etanolt nyernek, melyet HDPE műanyaggá alakítanak. Az így előállított műanyag teljes mértékben újrahasznosítható.
A növényi alapú műanyagot Brazíliában állítja elő a cég számára a Braskem nevű vállalat. Alapanyagként a gyártáshoz fenntartható termesztőktől származó, brazil cukornádat használnak.
A P&G számításai szerint a csomagolásváltás megvalósítására nemzetközi szinten két év alatt kerülhet sor, az első fenntartható csomagolású termékek 2011-ben kerülhetnek az üzletek polcaira – írja a marketinginfo.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
FRISS 0,0% Gránátalma-meggy, természetes koffeinnel
Fedezd fel a felfrissülés élményének új dimenzióját az alkoholmentes, gránátalma-meggy ízű,…
Tovább olvasom >Burn Narancs
A tűz megszelídítése megváltoztatta az emberiséget, és kiemelt minket a…
Tovább olvasom >Új ízek, új méretek – a Tarka most még több!
Bővül a Tarka tejtermékcsalád! Az igen kedvelt kisebb, 125 g-os…
Tovább olvasom >