Fenntartható csomagolási célokat tűzött ki a SPAR Dél-Afrika
A SPAR Dél-Afrika egy sor olyan célt tűzött ki, amely saját márkás termékei csomagolására vonatkozik fenntarthatóság terén. A cég 2025-ig szeretné teljesíteni a céljait.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/09/spar-south-africa-outlines-own-brand-packaging-goals-for-2025-300x174.webp)
Egyre fenntarthatóbban csomagolnak
A retailer mottója, a „Az én SPAR-om, a mi holnapunk” nyilvános elköteleződés a SPAR részéről a bolygó védelmét illetően.
A SPAR Dél-Afrika egyre nagyobb erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy kivezesse a problémás és szükségtelen műanyagokat csomagolásaiból és helyettük könnyen újrahasználható vagy újrahasznosítható műanyagokat alkalmazzon.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >