Fenntartható csomagolási célokat tűzött ki a SPAR Dél-Afrika
A SPAR Dél-Afrika egy sor olyan célt tűzött ki, amely saját márkás termékei csomagolására vonatkozik fenntarthatóság terén. A cég 2025-ig szeretné teljesíteni a céljait.
A retailer mottója, a „Az én SPAR-om, a mi holnapunk” nyilvános elköteleződés a SPAR részéről a bolygó védelmét illetően.
A SPAR Dél-Afrika egyre nagyobb erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy kivezesse a problémás és szükségtelen műanyagokat csomagolásaiból és helyettük könnyen újrahasználható vagy újrahasznosítható műanyagokat alkalmazzon.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A JYSK folyamatosan dolgozik a környezeti lábnyomának csökkentésén
A dán vállalat, JYSK, ismét fontos lépéseket tesz a környezetvédelem…
Tovább olvasom >Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Éder Tamás: már nem a sonka a húsvét sztárja
Az éves forgalom 30-40 százalékát teszi ki a húsvéti ünnepkör…
Tovább olvasom >