Fenntartható címkéket vezet be a FrieslandCampina
Fenntartható címkéket vezetett be a holland tejtermék-óriás FrieslandCampina. A címkék a joghurtok és a lágy aludttejek csomagolására kerültek rá.

Címkékkel az újrahasznosíthatóságért
Az új címkéket, amelyeket e hónapban vezettek be, a cég kutatási és fejlesztési részlege hozta létre, és több mint 400 ezer kilogrammnyi joghurtos csészét tesz újrahasznosíthatóvá évente.
Korábban a joghurtos és aludttejes poharak nem voltak újrahasznosíthatók, mivel az erre a célra tervezett gépek nem tudták leolvasni a „fenntartható” címkét a hulladékválogatási folyamat során.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Több, mint 10 tonna összegyűjtött műanyag flakon
A Henkel és a Rossman immár hatodik alkalommal rendezte meg…
Tovább olvasom >Egyedi használt sütőolaj-gyűjtő rendszert vezet be az osztrák INTERSPAR
Ausztria 40 INTERSPAR hipermarketében kerülnek kihelyezésre használt sütőolajgyűjtő berendezések. A…
Tovább olvasom >MNB-alelnök: a zöld átmenet felé vezető út első lépése az infláció letörése
A fenntartható növekedés, a zöld átmenet felé vezető út első…
Tovább olvasom >További cikkeink
A korábbinál bizakodóbbak az élelmiszergazdaság szereplői
A várakozásoknak megfelelően ugyan tovább csökkent, de csak elenyésző mértékben…
Tovább olvasom >Öt trend, amely a kisvállalkozások sikerének kulcsa lehet 2023-ban itthon is
Akár a pénzügyeink kezeléséről, akár egy számlakifizetésről van szó, hozzászoktunk…
Tovább olvasom >A negyedik negyedévben a várakozásokra rácáfolva nőtt az euróövezeti GDP
A csökkenést jelző várakozásokkal ellentétben a bruttó hazai termék emelkedett…
Tovább olvasom >