Fenntartható címkéket vezet be a FrieslandCampina
Fenntartható címkéket vezetett be a holland tejtermék-óriás FrieslandCampina. A címkék a joghurtok és a lágy aludttejek csomagolására kerültek rá.

Címkékkel az újrahasznosíthatóságért
Az új címkéket, amelyeket e hónapban vezettek be, a cég kutatási és fejlesztési részlege hozta létre, és több mint 400 ezer kilogrammnyi joghurtos csészét tesz újrahasznosíthatóvá évente.
Korábban a joghurtos és aludttejes poharak nem voltak újrahasznosíthatók, mivel az erre a célra tervezett gépek nem tudták leolvasni a „fenntartható” címkét a hulladékválogatási folyamat során.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
MMSZ Green Club – kihelyezett ülés a Danone-nál: Fenntartható működés a gyakorlatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zöldenergia, mint versenyelőny – Így írja újra a Green Cloud a vállalati fenntarthatóság szabályait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az amerikai vámok és az európai zöldpolitika szorításában is stabilak a hazai gumiabroncspiac kilátásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Itt nincsenek McDonald’s-éttermek, és azt is eláruljuk, miért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Zuhannak a kávé-árak, nálunk is olcsóbb lehet?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MMSZ Green Club – kihelyezett ülés a Danone-nál: Fenntartható működés a gyakorlatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >