Fenntartható címkéket vezet be a FrieslandCampina
Fenntartható címkéket vezetett be a holland tejtermék-óriás FrieslandCampina. A címkék a joghurtok és a lágy aludttejek csomagolására kerültek rá.

Címkékkel az újrahasznosíthatóságért
Az új címkéket, amelyeket e hónapban vezettek be, a cég kutatási és fejlesztési részlege hozta létre, és több mint 400 ezer kilogrammnyi joghurtos csészét tesz újrahasznosíthatóvá évente.
Korábban a joghurtos és aludttejes poharak nem voltak újrahasznosíthatók, mivel az erre a célra tervezett gépek nem tudták leolvasni a „fenntartható” címkét a hulladékválogatási folyamat során.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >MLSZKSZ: Új lendületet kap az intermodális és fenntartható közlekedés
Július 31-én megjelent az Energiaügyi Miniszter 18/2025. (VII. 31.) számú…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >