Fenntartható címkéket vezet be a FrieslandCampina
Fenntartható címkéket vezetett be a holland tejtermék-óriás FrieslandCampina. A címkék a joghurtok és a lágy aludttejek csomagolására kerültek rá.

Címkékkel az újrahasznosíthatóságért
Az új címkéket, amelyeket e hónapban vezettek be, a cég kutatási és fejlesztési részlege hozta létre, és több mint 400 ezer kilogrammnyi joghurtos csészét tesz újrahasznosíthatóvá évente.
Korábban a joghurtos és aludttejes poharak nem voltak újrahasznosíthatók, mivel az erre a célra tervezett gépek nem tudták leolvasni a „fenntartható” címkét a hulladékválogatási folyamat során.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >Versenyhatósági iránymutatás a divat- és textilipar számára a fenntarthatósági és környezetbarát jelölésekkel kapcsolatban
Tanácsokat nyújtott nyílt levélben a világ fogyasztóvédelmi hatóságait tömörítő nemzetközi…
Tovább olvasom >Publikálta fenntarthatósági jelentését az OPUS GLOBAL Nyrt.
Immár harmadik fenntarthatósági jelentését tette közzé az OPUS GLOBAL Nyrt.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >