Fennállása legjobb évét zárta tavaly a Hugo Boss
Majdnem megduplázta adózott eredményét a Hugo Boss,ami részben arra vezethető vissza, hogy a német divatcég saját kiskereskedelmi hálózatot alakít ki.
Fennállása óta a legjobb évet könyvelhette el tavaly a Hugo Boss, felülmúlva az előző, 2008-as rekordot.
Elsősorban Kínában és Amerikában nőtt jelenősen a kereslet. A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly – közölte csütörtökön a vállalat. Az adózott eredmény 82 százalékkal 189 millió euróra emelkedett.
A jó eredményekhez hozzájárult az is, hogy a vállalat fokozatosan saját kézbe veszi a kiskereskedelmi értékesítést, hogy lehetőség szerint minél jobban függetlenítse magát a nagykereskedőktől. Jelenleg mintegy 500 boltot visznek, a cél az, hogy néhány éven belül a csoport forgalmának nagyjából felét a saját üzletek adják – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >