Fennállása legjobb évét zárta tavaly a Hugo Boss
Majdnem megduplázta adózott eredményét a Hugo Boss,ami részben arra vezethető vissza, hogy a német divatcég saját kiskereskedelmi hálózatot alakít ki.
Fennállása óta a legjobb évet könyvelhette el tavaly a Hugo Boss, felülmúlva az előző, 2008-as rekordot.
Elsősorban Kínában és Amerikában nőtt jelenősen a kereslet. A férfi és női luxuscikkeket gyártó német divatcég bevétele 11 százalékkal 1,729 milliárd euróra nőtt tavaly – közölte csütörtökön a vállalat. Az adózott eredmény 82 százalékkal 189 millió euróra emelkedett.
A jó eredményekhez hozzájárult az is, hogy a vállalat fokozatosan saját kézbe veszi a kiskereskedelmi értékesítést, hogy lehetőség szerint minél jobban függetlenítse magát a nagykereskedőktől. Jelenleg mintegy 500 boltot visznek, a cél az, hogy néhány éven belül a csoport forgalmának nagyjából felét a saját üzletek adják – írja az Origo.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >