Felvásárolta a horvát Studenac a Toni Marketi üzletláncot
A horvát Studenac kiskereskedelmi vállalat bejelentése szerint 2022. november végén megvette a Princeza Korina d.o.o. által üzemeltetett Toni Marketi üzletláncot. A lépéssel a Studenac tovább stabilizálja pozícióját Split-Dalmácia megyében.
A mintegy 40 embert foglalkoztató Toni Marketi 12 üzletet működtet a térségben.
A Pemo és Lonia kiskereskedelmi láncok idei év közepén történő felvásárlását követő mostani tranzakció a vállalat növekedési stratégiájába illeszkedik.
„A kis formátumokban nagy lehetőségek rejlenek” – mondta el Michal Senczuk, a Studenac igazgatótanácsának elnöke. – „A Toni Marketi üzletek csatlakozása a Studenac hálózatához megerősíti azt a tézisünket, miszerint a hozzánk hasonló kis formátumokban nagy lehetőségek és előnyök rejlenek, és sikeresen is illeszkedünk be segítségükkel helyi közösségekbe, illetve integrálódunk még mélyebben azon közösségekbe, ahol már jelen vagyunk.
„Célunk, hogy az új vásárlóknak kellemes és maradéktalan vásárlási élményt nyújtsunk, az összes üzleti szempont fokozatos javítása mellett. Várjuk az új munkatársakat is, akik a Studenac részévé, így a vállalat értékes nagyköveteivé válnának és akiknek a fejlődésébe invesztálunk.”
A vállalat reményei szerint az átkeresztelt üzletek decemberben nyílnak meg, és a rendszeres heti ajánlatok mellett nyitási kedvezményeket és különleges akciókat is kínálnak.
Idén augusztusban a Studenac közölte, hogy Horvátország 2023. január 1-jén kezdődő euróra való átállását megelőzően képzést biztosított az alkalmazottak részére, illetve befektetést eszközölt az informatikai rendszerek korszerűsítésébe és ügyfélkommunikációs kezdeményezésekbe.
Kapcsolódó cikkeink
Többségi tulajdont szerezhet az Emmi az eddig a Coca-Cola tulajdonában álló brazíliai tejtermékgyártóban
Az Emmi Group brazil leányvállalata, a Laticínios Porto Alegre többségi…
Tovább olvasom >Megveszi a spanyol Grupo Alimentario IAN az olajbogyó-termesztő Interolivát
A spanyol zöldségkonzerv- és készételgyártó Grupo Alimentario IAN felvásárolta a…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >