Felvásárolta a horvát Studenac a Toni Marketi üzletláncot
A horvát Studenac kiskereskedelmi vállalat bejelentése szerint 2022. november végén megvette a Princeza Korina d.o.o. által üzemeltetett Toni Marketi üzletláncot. A lépéssel a Studenac tovább stabilizálja pozícióját Split-Dalmácia megyében.
A mintegy 40 embert foglalkoztató Toni Marketi 12 üzletet működtet a térségben.
A Pemo és Lonia kiskereskedelmi láncok idei év közepén történő felvásárlását követő mostani tranzakció a vállalat növekedési stratégiájába illeszkedik.
“A kis formátumokban nagy lehetőségek rejlenek” – mondta el Michal Senczuk, a Studenac igazgatótanácsának elnöke. – “A Toni Marketi üzletek csatlakozása a Studenac hálózatához megerősíti azt a tézisünket, miszerint a hozzánk hasonló kis formátumokban nagy lehetőségek és előnyök rejlenek, és sikeresen is illeszkedünk be segítségükkel helyi közösségekbe, illetve integrálódunk még mélyebben azon közösségekbe, ahol már jelen vagyunk.
“Célunk, hogy az új vásárlóknak kellemes és maradéktalan vásárlási élményt nyújtsunk, az összes üzleti szempont fokozatos javítása mellett. Várjuk az új munkatársakat is, akik a Studenac részévé, így a vállalat értékes nagyköveteivé válnának és akiknek a fejlődésébe invesztálunk.”
A vállalat reményei szerint az átkeresztelt üzletek decemberben nyílnak meg, és a rendszeres heti ajánlatok mellett nyitási kedvezményeket és különleges akciókat is kínálnak.
Idén augusztusban a Studenac közölte, hogy Horvátország 2023. január 1-jén kezdődő euróra való átállását megelőzően képzést biztosított az alkalmazottak részére, illetve befektetést eszközölt az informatikai rendszerek korszerűsítésébe és ügyfélkommunikációs kezdeményezésekbe.
Kapcsolódó cikkeink
Forró téma a horvát médiában a magyar vásárlásturizmus
Az alapvető élelmiszerek áfacsökkentése óta a bevásárlás mintegy 40 százalékkal…
Tovább olvasom >Nagyon lenyomta az élelmiszerárakat az ÁFA-csökkentés déli szomszédunknál
A horvátoknál a kormány 8 százalékkal mérsékelte az alapvető élelmiszerek…
Tovább olvasom >A Don Papa Rummal bővült a Diageo portfoliója
Megállapodást kötött a Diageo a Fülöp-szigeteki Don Papa Rum szuperprémium…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyedi használt sütőolaj-gyűjtő rendszert vezet be az osztrák INTERSPAR
Ausztria 40 INTERSPAR hipermarketében kerülnek kihelyezésre használt sütőolajgyűjtő berendezések. A…
Tovább olvasom >Áttekinti a Danone biotejtermék-piaci tevékenységének stratégiai lehetőségeit az USA-ban
A francia Danone élelmiszeripari konszern bejelentette, hogy megvizsgálja stratégiai lehetőségeit,…
Tovább olvasom >A németországi e-kereskedelmet is megviselte a vásárlási kedv visszaesése
A vásárlási hajlandóság mérséklődése a németországi online kiskereskedelemre is hatással…
Tovább olvasom >