Felvásárolta a horvát Studenac a Toni Marketi üzletláncot
A horvát Studenac kiskereskedelmi vállalat bejelentése szerint 2022. november végén megvette a Princeza Korina d.o.o. által üzemeltetett Toni Marketi üzletláncot. A lépéssel a Studenac tovább stabilizálja pozícióját Split-Dalmácia megyében.
A mintegy 40 embert foglalkoztató Toni Marketi 12 üzletet működtet a térségben.
A Pemo és Lonia kiskereskedelmi láncok idei év közepén történő felvásárlását követő mostani tranzakció a vállalat növekedési stratégiájába illeszkedik.
„A kis formátumokban nagy lehetőségek rejlenek” – mondta el Michal Senczuk, a Studenac igazgatótanácsának elnöke. – „A Toni Marketi üzletek csatlakozása a Studenac hálózatához megerősíti azt a tézisünket, miszerint a hozzánk hasonló kis formátumokban nagy lehetőségek és előnyök rejlenek, és sikeresen is illeszkedünk be segítségükkel helyi közösségekbe, illetve integrálódunk még mélyebben azon közösségekbe, ahol már jelen vagyunk.
„Célunk, hogy az új vásárlóknak kellemes és maradéktalan vásárlási élményt nyújtsunk, az összes üzleti szempont fokozatos javítása mellett. Várjuk az új munkatársakat is, akik a Studenac részévé, így a vállalat értékes nagyköveteivé válnának és akiknek a fejlődésébe invesztálunk.”
A vállalat reményei szerint az átkeresztelt üzletek decemberben nyílnak meg, és a rendszeres heti ajánlatok mellett nyitási kedvezményeket és különleges akciókat is kínálnak.
Idén augusztusban a Studenac közölte, hogy Horvátország 2023. január 1-jén kezdődő euróra való átállását megelőzően képzést biztosított az alkalmazottak részére, illetve befektetést eszközölt az informatikai rendszerek korszerűsítésébe és ügyfélkommunikációs kezdeményezésekbe.
Kapcsolódó cikkeink
Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >A horvát gazdasági miniszter szerint a turizmus miatt nőnek az árak Horvátországban
A turisztikai szezon miatt fellépő szezonális hatások okozzák az újabb…
Tovább olvasom >Áremelkedés veszélyezteti Horvátország turisztikai versenyképességét
Az elmúlt három évben 50 százalékkal emelkedtek a horvátországi turisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >