Felvásárolja az MSC-t az Atmedia
Január elsejétől az Atmedia Kft. ügyvezetője, Lukács Csaba tölti be az MSC Kft. ügyvezető igazgatói posztját is, mivel a piacvezető magyar tévés kereskedőház 100%-os tulajdonosává válik az MSC Kft-nek. Ezentúl az így megalakuló Atmedia Group cégei látják el a közszolgálati tv- és rádiócsatornák reklámértékesítési tevékenységeit. Ezzel párhuzamosan a rádiós reklámpiacon tovább erősíti pozícióját az Atmedia azzal, hogy a HGY Invest Kft-vel létrehozza a Radio Sales House Kft-t, amely ezentúl mindkét cégcsoport rádiós reklámértékesítési tevékenységét látja majd el.
Az Atmedia Kft. és az MTVA közötti sikeres szakmai kapcsolat tavaly novemberben indult, amikor az Atmedia kivásárolta a közszolgálati csatornák teljes tévés reklámidejét. A Media Services Company (MSC) megvásárlásával pedig a cégcsoporthoz kerül a televíziós mellett a rádiós reklámértékesítés is.
Ezzel egyidőben az Atmedia Group 49%-os tulajdonosi részesedés mellett a HGY Invest Kft-vel (51% részesedés) közös új céget alapított, Radio Sales House Kft. néven, amely átveszi mindkét cégcsoport rádiós reklámértékesítési tevékenységét. Ez azt jelenti, hogy 2017. január 1-től a közszolgálati rádiók reklámértékesítését végző MSC valamint a regionális rádiók reklámértékesítését ellátó KOD Média sales house-ok tevékenységét egy cégbe integrálják a tulajdonosok, az újonnan alapított Radio Sales House Kft-be. Az új értékesítő cég az országos közszolgálati rádiócsatornák mellett közel 60 regionális rádió reklámidejét értékesíti együttesen, amellyel a legnagyobb rádiós elérést biztosítja a hirdetők számára. A tulajdonosok a Radio Sales House Kft. ügyvezetésével Hanák Tamást bízzák meg.
Kapcsolódó cikkeink
A környezet miatti aggodalom étrendjük megváltoztatására készteti a fogyasztókat
Az étkezési szokásaikat megváltoztató fogyasztók nagy része környezetvédelmi okokból tesz…
Tovább olvasom >MSC tanúsítványt kapott a Netto saját márkás tonhalkonzerve
A Netto saját márkás, Dreimaster néven forgalmazott tonhalkonzerve MSC (Marine…
Tovább olvasom >MSC-minősítést kapott a Netto Marken-Discount saját márkás tonhala
Megkapta az MSC-minősítést a Netto Marken-Discount saját márkás tonhalválasztéka, amelyet…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >