Felvásárolja a Vecturát a Philip Morris a „Túl a nikotinon” program keretében
Több mint egymilliárd brit fontért veszi meg a Philip Morris a Vecturát, hogy kiszélesítse portfólióját olyan termékekkel, amelyek nem tartalmaznak sem nikotint, sem dohányt.
A cigarettagyártó februárban indította útjára „Túl a nikotinon” stratégiáját, amelynek keretében arra számít, hogy egyre több ember hagy fel a dohányzással egészségügyi megfontolásból.
A Vecture független egységként fog továbbműködni a belélegzendő terápiás eszközök keretén belül.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős az átalakulás a dohányzási szokásokban, az ártalomcsökkentés kulcsa a tájékoztatás
Bár még mindig magas, de a két évvel ezelőtti helyzethez…
Tovább olvasom >Szigorítanak a dohányboltokban
Az Építési és Közlekedési Minisztérium bejelentése szerint a kiskorúaknak dohánytermékeket…
Tovább olvasom >Együtt hajóztunk (1. rész)
Az Anglia legyőzésére küldött Spanyol Armada 1588-ban 130 hajóból állt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >