Felvásárolja a Vecturát a Philip Morris a „Túl a nikotinon” program keretében
Több mint egymilliárd brit fontért veszi meg a Philip Morris a Vecturát, hogy kiszélesítse portfólióját olyan termékekkel, amelyek nem tartalmaznak sem nikotint, sem dohányt.
A cigarettagyártó februárban indította útjára „Túl a nikotinon” stratégiáját, amelynek keretében arra számít, hogy egyre több ember hagy fel a dohányzással egészségügyi megfontolásból.
A Vecture független egységként fog továbbműködni a belélegzendő terápiás eszközök keretén belül.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Az FDA engedélyezte a nikotinpárnák forgalmazását: mérföldkő a dohányzás ártalomcsökkentésében
Az Egyesült Államok Élelmiszer- és Gyógyszerengedélyeztetési Hivatala (FDA) újabb füstmentes…
Tovább olvasom >A kínai piac tartja el a dohányipart
Miközben a világ nagy részén a szigorú szabályozások és adóemelések…
Tovább olvasom >Az Európai Unió új célkitűzései a füstmentes jövő érdekében
Az Európai Bizottság üdvözölte az Európai Tanács döntését, amely a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erős márkák, erős Magyarország: a Nemzetgazdasági Minisztérium aktívan támogatja a hazai vállalkozások márkaépítési törekvéseit
A hazai vállalkozások versenyképességet támogató adórendszer, a tisztességes kereskedelmi gyakorlatok,…
Tovább olvasom >GKI elemzés: A gazdasági kiszolgáltatottságról mi magunk is tehetünk
A kormány 2025-ös „repülőrajtjához” szükség lenne az export felfutására (a…
Tovább olvasom >Top 50 a turizmusban: ők voltak az ágazat fontos szereplői 2024-ben
Gyulay Zsolt, Gerendai Károly, Kreinbacher József, Orbán Ráhel, Scheer Sándor,…
Tovább olvasom >