Felvásárolja a kelet-németországi Kathi sütőipari céget az Oetker
Megállapodást kötött a német Oetker-csoport a kelet-németországi Kathi sütőkeverékeket és liszteket gyártó vállalat felvásárlásáról.
A tranzakció pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.
A 1951-ben alapított, családi tulajdonban lévő Kathi központja és gyártóüzeme a szász-anhalti Halléban található, ahol 90 munkavállalót foglalkoztatnak. A vállalat több mint 50 terméket kínál, köztük piskóta- és gyümölcstorta keverékeket, muffinokat, valamint kész pizzatésztákat, fagyasztott süteményeket és készre sütött péksüteményeket.
A Just Food beszámolója szerint a Oetker a felvásárlást stratégiai lépésnek tekinti, mivel a Kathi erős jelenléttel bír Kelet-Németországban, így segíti a cégcsoport további terjeszkedését a régióban.
A Kathi jelenlegi vezetése, élén Marco Thiele ügyvezető igazgatóval, a tranzakció után is a helyén marad.
– Örömünkre szolgál, hogy a jelenlegi gazdasági kihívások közepette egy olyan erős partnert találtunk, akivel jövőálló és innovatív módon vihetjük tovább családi vállalkozásunkat – mondta el Thiele a megállapodás kapcsán. Carl Oetker, az Oetker Csoport vezetőségi tagja pedig azt emelte ki, hogy közös értékeiknek köszönhetően családi vállalkozásként a Kathi tökéletesen illeszkedik a szintén családi tulajdonban álló Oetker stratégiájába.
Az élelmiszeriparban, italgyártásban és szállodaiparban tevékeny Oetker Csoport márciusban vezetőváltáson esett át: miután Dr. Albert Christmann visszalépett a vezetőségtől, helyét Carl Oetker vette át.
Kapcsolódó cikkeink
Új tulajdonoshoz kerül a Dole amerikai frisszöldség-üzletága
A dublini központú Dole bejelentette, hogy eladta amerikai frisszöldség-üzletágát az…
Tovább olvasom >Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >