Felvásárlásokkal erősítené tea-üzletágát a Coca-Cola
Még nem dőlt el, hogy az amerikai cég megvásárolja a Honest Tea-t gyártó Honest Beverages-t vagy csak résztulajdonosként száll be a fejlesztésébe.
A davosi világfórumon Neville Isdell vezérigazgató azt mondta a Reutersnek, a vállalatnál kiemelt téma a teavonal fejlesztése. Az ős-rivális Pepsihez hasonlóan a Coca-Cola is kénytelen szembenézni azzal a ténnyel, hogy a folyamatos termékfejlesztések ellenére a szénsavas termékek eladása alig növekszik, a fogyasztók az ásványvizet és a különböző teákat egészségesebbnek tartják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ez az év már valóban az adatmenedzsment éve lesz
Az élelmiszer-kiskereskedelmi szektor sikere idén nagyban múlhat az árképzés, az…
Tovább olvasom >DLA Piper Hungary/Omnibusz javaslat: szükséges egyszerűsítés vagy visszalépés a fenntarthatósági törekvésekben?
Február 26-án hivatalosan is elérhetővé vált a fenntarthatósági jelentéstételi kötelezettségek…
Tovább olvasom >Slow Food Deutschland: nem a rovarok fogyasztása, hanem az élelmiszerpazarlás csökkentése lehet a megoldás
Kritikát fogalmazott meg a Slow Food Deutschland a rovarok Európában…
Tovább olvasom >