Felülvizsgálja médiamegbízását a Unilever
A globális felülvizsgálat 3 milliárdos költést érint éves szinten, s többek között a megváltozott marketingstratégia indokolja.
Felülvizsgálja globális médiatervezési és -vásárlási megbízását a Unilever. Az FMCG óriás éves szinten 3 milliárd dollárt költ. A felülvizsgálatot több folyamat indukálta: egyfelől a Unilever azon stratégiai célkitűzése, hogy 2020-ra megduplázza a forgalmát, s közben csökkentse az általa gyakorolt környezeti hatást; másfelől az új marketingstratégia.
A többek között a Knorr, Lipton, Cif és Hellmann's márkákat birtokló cég mind a négy lényegi termékkategóriáját vizsgálja most, olyan kulcspiacokon, mint az Egyesült Királyság, Észak-Amerika, Franciaország, Németország, Spanyolország, Oroszország, India és Kína.
A megbízást számos helyen, így például a brit piacon a MindShare kezeli, míg például Kínában és régiónkban a PHD látja el a kapcsolódó médiatevrezési – és médiavásárlási feladatokat. A hírek szerint mindkét médiaügynökség meghívást kapott a tenderre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyolc területen már megfigyelhető fordulat a gazdaságban
A gazdaságban már nyolc területen megfigyelhető fordulat: a foglakoztatás, a…
Tovább olvasom >Meglepően jól sikerült a január a kiskereskedelemben
A gyenge évzáráshoz képest 2,2%-kal nőtt a kiskereskedelmi forgalom, ami…
Tovább olvasom >Új támogatások segítik a dinamikusan fejlődő magyar húsmarhatartást
Az állattenyésztő ágazatok közül az elmúlt 25 évben a legnagyobb…
Tovább olvasom >