Felülreprezentált fiatalok
A GfK Hungária ConsumerScan adatai alapján 2006-ban a háztartások 36 százaléka vásárolt valamilyen testápoló krémet. A vásárlók körében felülreprezentáltak a 3-4 fős, valamint a legfeljebb 49 éves háziasszony vezette háztartások, a gyermekes családok, a nagyvárosban, illetve Budapesten lakók, illetve az átlagosnál magasabb jövedelmű háztartások.
Egy átlagos magyarországi háztartás 2006-ban 1614 forintot költött testápolókra. Ezt az összeget 20 százalékkal haladta meg a 29 évnél fiatalabb háziasszony vezette, és 32 százalékkal a legmagasabb jövedelmű háztartások költése.
Kézkrémet a háztartások 19 százaléka vásárolt 2006-ban. Körükben legnagyobb arányt a kétfős háztartások, a gyermektelenek, a nagyvárosban lakók, valamint az átlagosnál magasabb jövedelműek képviselnek.
A 30 évnél fiatalabb háziasszony vezette háztartások az egy átlagos vásárló háztartás által kézkrémekre költött 830 forint másfélszeresét fordították ilyen termékre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >